Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Історія України -- Методика викладання -- Урок, 5 клас<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Подобєд, О.
    Уроки з розділу "Княжа Русь - Україна" : історія України. 5 клас / О. Подобєд // Історія в школах України. - 2011. - № 6. - С. 19-24. - Бібліогр.: 5 назв. - Зміст: Урок з теми "Київська держава за часів Володимира Великого та Ярослава Мудрого" ; Урок з теми "Боротьба Київської Русі з кочівниками" ; Урок з теми "Галицько-Волинська держава"
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас
Анотація: Запропоновано розробки уроків з теми "Княжа Русь - Україна".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Коляда, Ігор.
    Богоподібні лики, або ікони як історичні пам’ятки : вступ до історії України, 5 клас / І. Коляда, А. Степаненко // Історія в рідній школі. - 2017. - № 2. - С. 25-29
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас
Кл.слова (ненормовані):
ікони
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: визначити, що вважають історичними пам’ятками та яке значення вони мають для вивчення минулого; охарактеризувати історичні пам’ятки (ікони).


Дод.точки доступу:
Степаненко, Альона

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Курин, Марина.
    Звідки і як історики довідуються про минуле : історія України, 5 клас / М. Курин // Історія в рідній школі. - 2017. - № 6. - С. 7-10
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: систематизувати і узагальнити знання з теми "Звідки і як історики довідуються про минуле", повторити матеріал термінологічного словника, з’ясувати стан засвоєння основних хронологічних положень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Нінічук, Зоряна.
    Робота з візуальними та писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України. Княжа Русь-Україна: Володимир і Данило Галицький : історія України. Вступ до історії, 5 клас / З. Нінічук // Історія в рідній школі. - 2018. - № 3. - С. 13-16
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас
Кл.слова (ненормовані):
запровадження християнства -- Галицько-Волинська держава
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: ознайомити учнів з найважливішими подіями та найвідомішими князями Русі-України; охарактеризувати зміни у житті, пов’язані із запровадженням християнства; з’ясувати обставини виникнення Галицько-Волинського князівства, його зв’язок із традиціями Київської Русі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Дрозденко, Антон.
    Що можна дізнатися про минуле з географічних назв : вступ до історії, 5 клас / А. Дрозденко // Історія в рідній школі. - 2018. - № 4. - С. 6-10
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас
Кл.слова (ненормовані):
міграції
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: ознайомити учнів з поняттям "географічні назви", а також визначити його основні завдання та складові, використовуючи сучасні терміни, порівняння.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Нінічук, Зоряна.
    Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України. Новітня Україна: на шляху до державної незалежності. Українська революція, Голодомор. Історія України : вступ до історії України, 5 клас / З. Нінічук // Історія в рідній школі. - 2018. - № 6. - С. 15-18
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас
Кл.слова (ненормовані):
Українська Центральна Рада -- Генеральний секретаріат -- Українська Народна Республіка -- Західноукраїнська Народна Республіка -- індустріалізація -- колгоспи
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: проаналізувати причини та основні події Української революції 1917-1920 рр.; охарактеризувати діяльність М. Грушевського, причини поразки боротьби українців за свою державність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Коляда, Ігор.
    Що таке речові історичні джерела : вступ до історії, 5 клас / І. Коляда // Історія в рідній школі. - 2018. - № 7/8. - С. 18-21
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас
Кл.слова (ненормовані):
історичне джерело -- ремесло -- археологія -- експонат -- реставрація
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета якого: сформувати в учнів уявлення про історичні джерела та музеї.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Коляда, Ігор.
    Як пов’язані історія і час : вступ до історії, 5 клас / І. Коляда // Історія в рідній школі. - 2018. - № 9. - С. 14-20
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: сформувати в учнів уявлення про місце часу в історичному розвитку людства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Коляда, Ігор.
    І слава, і воля, або Українське козацтво в народній пам’яті : вступ до історії, 5 клас / І. Коляда, Н. Загребельна, П. Юрчишин // Історія в рідній школі. - 2018. - № 11. - С. 15-24
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас
   Історія українського козацтва

Кл.слова (ненормовані):
козаки
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: сформувати уявлення про запорозьке козацтво як тогочасних воїнів-українців, Запорозьку Січ як козацьку республіку, про боротьбу козацтва за свої права, про Національно-визвольну війну українського народу середини XVII ст. та Гетьманщину як період історії України.


Дод.точки доступу:
Загребельна, Ніна; Юрчишин, Павло; Байда-Вишневецький, Дмитро Іванович; Хмельницький, Богдан (Зіновій) Михайлович (гетьман Війська Запорозького, український полководець, політичний і державний діяч ; 1595-1657)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Коляда, Ігор.
    Про кого розповідає історія : вступ до історії України, 5 клас / І. Коляда, Б. Собко // Історія в рідній школі. - 2019. - № 1/2. - С. 39-45
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: сформувати в учнів уявлення про історичних діячів, про історію як науку, яка досліджує їх життя та діяльність.


Дод.точки доступу:
Собко, Богдан

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Коляда, Ігор.
    Про кого розповідає історія : вступ до історії України, 5 клас / І. Коляда, Б. Собко // Історія в рідній школі. - 2019. - № 3. - С. 23-25
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас
Анотація: Розглянуто питання висвітлення діяльності видатних людей у процесі вивчення історії.


Дод.точки доступу:
Собко, Богдан

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Чухліб, Тарас.
    До питання про нову Концепцію та програму викладання історії України в школі [Текст] / Тарас Чухліб // Історія в рідній школі. - 2021. - № 3 (трав.-черв.). - С. 2-7. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас
   Історія України--Навчальні плани і програми--5 клас



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)