Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Історія України -- Методика викладання -- Урок, 5 клас<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
12
Показані документи
с 1 за 12
>
1.
Подобєд, О.
Урок
и з розділу "Княжа Русь - Україна" :
історія
України
. 5
клас
/ О. Подобєд> //
Історія
в школах
України
. - 2011. -
№ 6
. - С. 19-24. - Бібліогр.: 5 назв. - Зміст:
Урок
з теми "Київська держава за часів Володимира Великого та Ярослава Мудрого" ;
Урок
з теми "Боротьба Київської Русі з кочівниками" ;
Урок
з теми "Галицько-Волинська держава"
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 5
клас
Анотація:
Запропоновано розробки
урок
ів з теми "Княжа Русь - Україна".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Коляда, Ігор
.
Богоподібні лики, або ікони як історичні пам’ятки : вступ до історії
України
, 5
клас
/ І. Коляда, А. Степаненко> //
Історія
в рідній школі. - 2017. -
№ 2
. - С. 25-29
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 5
клас
Кл.слова (ненормовані):
ікони
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: визначити, що вважають історичними пам’ятками та яке значення вони мають для вивчення минулого; охарактеризувати історичні пам’ятки (ікони).
Дод.точки доступу:
Степаненко, Альона
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Курин, Марина
.
Звідки і як історики довідуються про минуле :
історія
України
, 5
клас
/ М. Курин> //
Історія
в рідній школі. - 2017. -
№ 6
. - С. 7-10
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 5
клас
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: систематизувати і узагальнити знання з теми "Звідки і як історики довідуються про минуле", повторити матеріал термінологічного словника, з’ясувати стан засвоєння основних хронологічних положень.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Нінічук, Зоряна
.
Робота з візуальними та писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію
України
. Княжа Русь-Україна: Володимир і Данило Галицький :
історія
України
. Вступ до історії, 5
клас
/ З. Нінічук> //
Історія
в рідній школі. - 2018. -
№ 3
. - С. 13-16
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 5
клас
Кл.слова (ненормовані):
запровадження християнства
--
Галицько-Волинська держава
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: ознайомити учнів з найважливішими подіями та найвідомішими князями Русі-
України
; охарактеризувати зміни у житті, пов’язані із запровадженням християнства; з’ясувати обставини виникнення Галицько-Волинського князівства, його зв’язок із традиціями Київської Русі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Дрозденко, Антон
.
Що можна дізнатися про минуле з географічних назв : вступ до історії, 5
клас
/ А. Дрозденко> //
Історія
в рідній школі. - 2018. -
№ 4
. - С. 6-10
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 5
клас
Кл.слова (ненормовані):
міграції
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: ознайомити учнів з поняттям "географічні назви", а також визначити його основні завдання та складові, використовуючи сучасні терміни, порівняння.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Нінічук, Зоряна
.
Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію
України
. Новітня Україна: на шляху до державної незалежності. Українська революція, Голодомор.
Історія
України
: вступ до історії
України
, 5
клас
/ З. Нінічук> //
Історія
в рідній школі. - 2018. -
№ 6
. - С. 15-18
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 5
клас
Кл.слова (ненормовані):
Українська Центральна Рада
--
Генеральний секретаріат
--
Українська Народна Республіка
--
Західноукраїнська Народна Республіка
--
індустріалізація
--
колгоспи
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: проаналізувати причини та основні події Української революції 1917-1920 рр.; охарактеризувати діяльність М. Грушевського, причини поразки боротьби українців за свою державність.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Коляда, Ігор
.
Що таке речові історичні джерела : вступ до історії, 5
клас
/ І. Коляда> //
Історія
в рідній школі. - 2018. -
№ 7/8
. - С. 18-21
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 5
клас
Кл.слова (ненормовані):
історичне джерело
--
ремесло
--
археологія
--
експонат
--
реставрація
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета якого: сформувати в учнів уявлення про історичні джерела та музеї.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Коляда, Ігор
.
Як пов’язані
історія
і час : вступ до історії, 5
клас
/ І. Коляда> //
Історія
в рідній школі. - 2018. -
№ 9
. - С. 14-20
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 5
клас
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: сформувати в учнів уявлення про місце часу в історичному розвитку людства.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Коляда, Ігор
.
І слава, і воля, або Українське козацтво в народній пам’яті : вступ до історії, 5
клас
/ І. Коляда, Н. Загребельна, П. Юрчишин> //
Історія
в рідній школі. - 2018. -
№ 11
. - С. 15-24
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 5
клас
Історія
українського козацтва
Кл.слова (ненормовані):
козаки
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: сформувати уявлення про запорозьке козацтво як тогочасних воїнів-українців, Запорозьку Січ як козацьку республіку, про боротьбу козацтва за свої права, про Національно-визвольну війну українського народу середини XVII ст. та Гетьманщину як період історії
України
.
Дод.точки доступу:
Загребельна, Ніна; Юрчишин, Павло; Байда-Вишневецький, Дмитро Іванович; Хмельницький, Богдан (Зіновій) Михайлович (гетьман Війська Запорозького, український полководець, політичний і державний діяч ; 1595-1657)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Коляда, Ігор
.
Про кого розповідає
історія
: вступ до історії
України
, 5
клас
/ І. Коляда, Б. Собко> //
Історія
в рідній школі. - 2019. -
№ 1/2
. - С. 39-45
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 5
клас
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: сформувати в учнів уявлення про історичних діячів, про історію як науку, яка досліджує їх життя та діяльність.
Дод.точки доступу:
Собко, Богдан
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Коляда, Ігор
.
Про кого розповідає
історія
: вступ до історії
України
, 5
клас
/ І. Коляда, Б. Собко> //
Історія
в рідній школі. - 2019. -
№ 3
. - С. 23-25
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 5
клас
Анотація:
Розглянуто питання висвітлення діяльності видатних людей у процесі вивчення історії.
Дод.точки доступу:
Собко, Богдан
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Чухліб, Тарас
.
До питання про нову Концепцію та програму
викладання
історії
України
в школі [Текст] / Тарас Чухліб> //
Історія
в рідній школі. - 2021. -
№ 3 (трав.-черв.)
. - С. 2-7. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 5
клас
Історія
України
--Навчальні плани і програми--5
клас
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)