Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Аутизм -- Психолого-педагогічна корекція<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Скрипник, Тетяна
.
Роль психолога в процесі супроводу дитини з
аутизм
ом в освітньому просторі [Текст] / Тетяна Скрипник> // Початкова школа. - 2014. -
№ 6
. - С. 50-52. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.3
Рубрики:
Аутизм
--
Психолого
-
педагогічна
корекція
Шкільний психолог--Психологічний супровід--Аутичні діти
Анотація:
В статті автор зупиняється не на організаційних завданнях, а зосереджується на змісті й алгоритмі діяльності психолога у спільному процесі супроводу дитини з
аутизм
ом в освтньому просторі. Поданий матеріал- результат досвіду, отриманого під час навчання за кордоном і внаслідок практичної діяльності, спрямованої на розбудову та впровадження моделі дієвого
психолого
-педагогічного супроводу дітей з
аутизм
ом в навчальних закладах.
Знайти схожі
>
2.
Гриш, Н. І.
Аутична дитина. Теорія та практика роботи [Текст] / Н. І. Гриш> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. -
N 6 (червень)
. - С. 9-15
Рубрики:
Аутизм
--
Психолого
-
педагогічна
корекція
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація:
В організації роботи з дітьми-аутистами розглядають два основні напрямки, теоретичні та практичні дослідження яких важливі для розвитку і адаптації дитини до реального життя: порушення поведінки та затримка у психічному розвитку. Оскільки в разі
аутизм
у формуються особистісні аномалії, що поєднуються з розладами поведінки і порушенням розумового розвитку, виникає необхідність корекційної роботи у згаданих напрямках.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Малашевська, С. А.
Рекомендації для вчителів, вихователів, які працюють з дітьми-аутистами [Текст] / С. А. Малашевська> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. -
N 7 (липень)
. - С. 30-31
Рубрики:
Аутизм
--
Психолого
-
педагогічна
корекція
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Діти-аутисти
--
Інклюзивна освіта
Анотація:
Подано розповідає про
аутизм
і особливості поведінки дітей-аутистів, дає рекомендації по їх вихованню.
Аутизм
- відсторонення від навколишнього світу, занурення у власні переживання, орієнтація на самого себе. Людина не може контактувати з навколишнім світом, не "бачить" інших людей, не здатна адекватно на них реагувати, знаходити точки взаємодії, йти на контакт, проявляти емоції, розмовляти тощо. Дитина-аутист часто затуляє долонями очі, вуха, уникає прямого погляду (коли хтось намагається дивитися дитині в очі, вона повертає голову в інший бік чи заплющує очі).
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)