Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Аутизм -- Психолого-педагогічна корекція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Скрипник, Тетяна.
    Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі [Текст] / Тетяна Скрипник // Початкова школа. - 2014. - № 6. - С. 50-52. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.3
Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція
   Шкільний психолог--Психологічний супровід--Аутичні діти

Анотація: В статті автор зупиняється не на організаційних завданнях, а зосереджується на змісті й алгоритмі діяльності психолога у спільному процесі супроводу дитини з аутизмом в освтньому просторі. Поданий матеріал- результат досвіду, отриманого під час навчання за кордоном і внаслідок практичної діяльності, спрямованої на розбудову та впровадження моделі дієвого психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в навчальних закладах.


Знайти схожі

2.


    Гриш, Н. І.
    Аутична дитина. Теорія та практика роботи [Текст] / Н. І. Гриш // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 6 (червень). - С. 9-15
Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: В організації роботи з дітьми-аутистами розглядають два основні напрямки, теоретичні та практичні дослідження яких важливі для розвитку і адаптації дитини до реального життя: порушення поведінки та затримка у психічному розвитку. Оскільки в разі аутизму формуються особистісні аномалії, що поєднуються з розладами поведінки і порушенням розумового розвитку, виникає необхідність корекційної роботи у згаданих напрямках.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Малашевська, С. А.
    Рекомендації для вчителів, вихователів, які працюють з дітьми-аутистами [Текст] / С. А. Малашевська // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 7 (липень). - С. 30-31
Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти-аутисти -- Інклюзивна освіта
Анотація: Подано розповідає про аутизм і особливості поведінки дітей-аутистів, дає рекомендації по їх вихованню. Аутизм - відсторонення від навколишнього світу, занурення у власні переживання, орієнтація на самого себе. Людина не може контактувати з навколишнім світом, не "бачить" інших людей, не здатна адекватно на них реагувати, знаходити точки взаємодії, йти на контакт, проявляти емоції, розмовляти тощо. Дитина-аутист часто затуляє долонями очі, вуха, уникає прямого погляду (коли хтось намагається дивитися дитині в очі, вона повертає голову в інший бік чи заплющує очі).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)