Пошуковий запит: (<.>S=Біологія -- Методика викладання -- Розробка уроку<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
|
Кулініч, Любов. "Біологічна регата" : урок-естафета [Текст] / Любов Кулініч> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 33-34. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.87 Рубрики: Біологія--Методика викладання--Розробка уроку Анотація: У статті подається розробка уроку на тему : "Надклас Риби". Мета якого перевірити рівень знань учнів з теми, вдосконалювати уміння учнів застосовувати здобуті знання, продовжити формування екологічних понять, сприяти розвиткові інтересу до предмету.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Гусарук, Надія. Уроки Олени Десятник. Тема "Кровообіг" (біологія, 9 клас) [Текст] / Надія Гусарук> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 20-21
ББК 74.262.8 Рубрики: Біологія--Методика викладання--Розробка уроку Біологія людини--Кровообіг Анотація: У статті подається розробка уроку з біології на тему "Кровообіг" мета якого закріпити, узагальнити і систематизувати знання учнів про будову і фукції кровоносної системи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Білоус, Галина. Урок на тему : "Тканини тваринного організму", 10 клас [Текст] / Галина Білоус> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 4. - С. 33-35. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.87 Рубрики: Біологія--Методика викладання--Розробка уроку Анотація: У статті подано розробку уроку з біології на тему "Тканини тваринного організму", мета якого формувати в учнів поняття про клітину як цілісну систему, ознайомити з еволюційним розвитком тканин, розвивати вміння користуватися біологічною термінологією, виховувати в учнів любов до біології.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Криворотова, Ольга. Урок на тему "Покритонасінні (квіткові) рослини" [Текст] / Ольга Криворотова> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 1. - С. 21-25
Рубрики: Біологія--Методика викладання--Розробка уроку Анотація: У статті подано розробку уроку з біології на тему: "Покрионасінні (квіткові) рослини"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Мільченко, Світлана. Дидактичні ігри на уроках біології [Текст] / Світлана Мільченко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 6. - С. 20-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Біологія--Методика викладання--Розробка уроку Анотація: У статті наведено методики проведення авторських дидактичних ігор з біології.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Сергієнко, Світлана. Тема уроку : "Внутрішня будова стебла" [Текст] / Світлана Сергієнко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 6. - С. 32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Біологія--Методика викладання--Розробка уроку Анотація: У статті наведено методика проведення уроку з біології на тему "Внутрішня будова стебла", мета якого звернути увагу на спеціалізацію різних частин стебла, що виконують різні функції.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Мільченко, Світлана. Дидактичні ігри на уроках біології [Текст] / Світлана Мільченко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 1. - С. 29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Біологія--Методика викладання--Розробка уроку Дидактичні ігри Анотація: У статті наведено методики проведення авторських дидактичних ігор з біології.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Боднар, Наталка. Тема уроку : "Опора і рух. Види скелета. Способи пересування тварин" [Текст] / Наталка Боднар> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 3. - С. 20-22
Рубрики: Біологія--Методика викладання--Розробка уроку Анотація: У статті подано розробку уроку з біології. Мета якого сформувати загальні уявлення про опорно-рухові системи безхребетних тварин і види скелетів тварин. Розглянути способи пересування тварин і типи симетрії їхнього тіла. Розвивати пізнавальний інтерес до вивчення природи та спостережливість. Виховувати культуру ведення дискусії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|