Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Дошкільна педагогіка -- Інтегрована освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
14
Показані документи
с 1 за 14
>
1.
Рагуля, Вікторія
Врятуймо річку! : інтегроване заняття для дітей старшої групи (економічне виховання+екологія+розвиток мовлення) [Текст] / Вікторія Рагуля, Інна Ратинська> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 3
. - С. 14-17
Рубрики:
Дошкільна
педагогіка
--
Інтегрована
освіта
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність
--
розвиток мислення
--
екологічне виховання
--
економічне виховання
--
розвиток мовлення
Анотація:
Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - сприяти усвідомленню дітьми необхідності дбайливого ставлення до води як до природного ресурсу; закріплювати знання про різні явища природи, стани води в довкіллі (рідкий, твердий, газоподібний); уточнювати уявлення про властивості води, її кругообіг у природі; формувати навички екологічно доцільної поведінки в побуті, економічного споживання води; розвивати зв'язне і доказове мовлення дітей; виховувати прагнення до бережливого використання води.
Дод.точки доступу:
Ратинська, Інна
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
2.
Золотарьова, Галина
Об'єднаємо зусилля для здорового довкілля [Текст] / Галина Золотарьова, Вікторія Рагуля> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 3
. - С. 11-13
Рубрики:
Дошкільна
педагогіка
--
Інтегрована
освіта
Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність
--
налагодження взаємодії
--
інтегрована
освіта
--
організація роботи з батьками
--
форми роботи з дітьми
--
екологічне виховання
Анотація:
"Ідеї освіти для сталого розвитку знаходять підтримку серед педагогів та батьків, які прагнуть виховувати дітей у здоровому довкіллі - серед чистої природи, у розвинених містах і селах, у доброзичливому, толерантному суспільстві. Своїм досвідом втілення цих ідей у практичну діяльність дитсадка діляться педагоги, які долучилися до проекту "
Освіта
для сталого розвитку в дії".
Дод.точки доступу:
Рагуля, Вікторія
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
3.
Присяжнюк, Лариса
Екологічний квест як освітня технологія [Текст] / Лариса Присяжнюк> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 6
. - С. 12-17
Рубрики:
Дошкільна
педагогіка
--
Інтегрована
освіта
Кл.слова (ненормовані):
екологія
--
ігрова діяльність
--
розвиток мислення
Анотація:
В статті описуються особливості квест-технології в освітньому процесі. Подається приклад екологічного квесту для дітей старшої групи. Мета його - розширювати і поглиблювати уявлення дітей про бджіл, особливості укладу бджолиної сім'ї та процесу медозбору; закріплювати знання про лугові та садові квіти і їхні назви; збагачувати досвід емоційно-чуттєвого, художньо-образного та активно-діяльнісного пізнання природи; сприяти формуванню емоційно-ціннісного ставлення до бджіл та їхньої праці; розвивати фізичні якості, увагу, кмітливість; утверджувати дружні стосунки в колективі, розуміння важливісті взаємодопомоги.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
4.
Крутій, Катерина
Інтеграція в дошкільній освіті як інноваційне явище, або Що треба знати про інтеграцію [Текст] / Катерина Крутій> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 7
. - С. 2-7
Рубрики:
Дошкільна
педагогіка
--
Інтегрована
освіта
Кл.слова (ненормовані):
проблемні питання
--
якість освіти
--
інтегроване заняття
--
інтеграція
--
дидактичний принцип
--
принцип інтеграції
Анотація:
Катерина Крутій, д-р пед. наук, професор кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти Тернопільського НПУ імені Володимира Гнатюка, висвітлює питання інтегрованого підходу як дидактичного освітнього принципу та стрижня освітнього процесу. "Побудова освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на засадах інтеграції, - зазначає фахівець, - забезпечує підвищення рівня ефективності діяльності як керівника, так і педагогів у створенні середовища особистісного розвитку дітей і забезпечення результативності освітнього процесу".
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
5.
Гавриш, Наталія
Інтегроване заняття: робота над помилками : методична кухня [Текст] / Наталія Гавриш; Наталія Гавриш> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 7
. - С. 8-13
Рубрики:
Дошкільна
педагогіка
--
Інтегрована
освіта
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані заняття
--
розробка інтегрованого заняття
--
розвиток мовлення
--
план-конспект інтегрованого заняття
Анотація:
Подано методичні поради щодо особливостей організації, планування та розробки інтегрованих занять. Представлено план-конспект інтегрованого заняття з пріоритетом мовленнєвої діяльності.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
6.
Шалда, Наталія
Ягоди - соковиті дарунки літа : цикл інтегрованих занять для дітей старшої групи [Текст] / Наталія Шалда> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 7
. - С. 25-29
Рубрики:
Дошкільна
педагогіка
--
Інтегрована
освіта
Кл.слова (ненормовані):
художня літератра
--
розвиток мислення
--
організація занять
--
спостереження за ягідними рослинами
Анотація:
Представлено цикл інтегрованих занять для дітей старшої групи. Мета занять - продовжити формувати уявлення дітей про характерні ознаки, якості й особливості лісових та садових ягід, ягідних кущових рослин (смородини, порічки, аґрусу, малини, полуниці, суниці, ожини) та дерев (шовковиці тощо); вчити розрізняти ягідні кущі за листям, квітами; ягоди - за місцем зростання, кольором, смаком, формою, насінням; ознайомлювати дітей з умовами росту ягідних рослин, догляду за ними та окремими способами розмноження; продовжувати збагачувати активний словник дітей на основі знань і уявлень про довкілля; виховувати любов до природи.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
7.
Вовк, Олена
Море - дивовижний дім : інтегроване заняття для дітей старшої групи за сюжетом казки О. Кротюк "Чорне море й синій кит" [Текст] / Олена Вовк> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 7
. - С. 30-31
Рубрики:
Дошкільна
педагогіка
--
Інтегрована
освіта
Дошкільна
педагогіка
--Ознайомлення з навколишнім світом
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення
--
природознавче виховання
Анотація:
Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи за сюжетом казки О. Кротюк "Чорне море й синій кит". Мета його - формувати в дітей уявлення про море як дім для різних представників рослинного і тваринного світу, про порядок як правила життєвого устрою та закони природи; розширювати й конкретизувати знання про морських мешканців, активізувати пізнавальний інтерес до представників морської фауни; виховувати любов до природи, стимулювати бажання вчитися.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
8.
Гайдиш, Ніна
.
Матусь ми з тобою зігріємо любов'ю [Текст] : заняття для дітей старшої групи за твором В. Сухомлинського "Казка про Гуску" / Ніна Гайдиш> // Палітра педагога. - 2020. -
№ 11
. - С. 13-15 : фот.
Рубрики:
Дошкільна
педагогіка
--
Інтегрована
освіта
Дошкільне виховання--Розвиток мовлення
Дошкільна
педагогіка
--Моральне виховання
Інтегрована
освіта
--Дошкільні навчальні заклади--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Сухомлинський В.
--
Казка про Гуску, твір
--
чуйне ставлення до людей
--
мама
--
турбота про маму
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Шалда, Наталія
.
Будьмо чемними [Текст] : заняття морально-етичного спрямування для дітей середньої групи / Наталія Шалда> // Палітра педагога. - 2020. -
№ 11
. - С. 16-18 : рис.
Рубрики:
Дошкільна
педагогіка
--Моральне виховання
Дошкільне виховання--Інтегроване навчання
Дошкільна
педагогіка
--
Інтегрована
освіта
Дошкільне виховання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
правила ввічливого спілкування
--
моделі доброзичливого спілкування
--
поняття чемності
--
поняття вихованості
--
дошкільники
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Бур'яновська, Тетяна
.
Про добро не забувай, допомогу надавай [Текст] : інтегроване заняття для дітей середньої групи / Тетяна Бур'яновська> // Палітра педагога. - 2020. -
№ 11
. - С. 22-23
Рубрики:
Дошкільна
педагогіка
--Моральне виховання
Дошкільна
педагогіка
--
Інтегрована
освіта
Дошкільне виховання--Ігрові методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
моральні цінності
--
взаємодопомога
--
доброзичливість
--
налагодження взаємодії
--
дошкільники
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Терещенко, Ірина
.
У морозяний деньок ми вивчаємо сніжок [Текст] : тематична прогулянка для дітей середньої групи / Ірина Терещенко> // Палітра педагога. - 2020. -
№ 12
. - С. 18-20 : рис.
Рубрики:
Дошкільна
педагогіка
--Ознайомлення з навколишнім світом
Дошкільна
педагогіка
--Гра
Дошкільне виховання--Природознавство
Дошкільна
педагогіка
--
Інтегрована
освіта
Кл.слова (ненормовані):
сніг
--
природні явища
--
дослідницька діяльність
--
дошкільники
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Архіпова, Наталія
.
Старанно наші діти працювали, Сніговичкові речі повертали [Текст] : прогулянка-квест для дітей старшої групи / Наталія Архіпова> // Палітра педагога. - 2020. -
№ 12
. - С. 24-27 : фот.
Рубрики:
Дошкільна
педагогіка
--
Інтегрована
освіта
Дошкільне виховання--Природознавство
Дошкільне виховання--Ігрові методи навчання
Рухливі ігри
Кл.слова (ненормовані):
зимові ігри
--
зимові явища
--
ознаки зими
--
дослідницька діяльність
--
дошкільники
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
13.
Терещенко, Ірина
Діток гарбузи бокаті запросили погуляти : освітня діяльність на прогулянці для дітей середньої групи [Текст] / Ірина Терещенко> // Дошкільне виховання. - 2020. -
№ 10
. - С. 32-33
Рубрики:
Дошкільна
педагогіка
--
Інтегрована
освіта
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення
--
природознавче виховання
--
гра
--
логіко-математична компетентність
Анотація:
Подано приклад освітньої діяльності на прогулянці для дітей середньої групи, мета якої - розширювати знання дітей про овочі, зокрема про різновиди гарбузів, про страви, які з них готують; вправляти у вживанні слів у зменшувально-пестливій формі; продовжувати вправляти дітей у лічбі в межах п'яти, у порівнянні груп предметів за кількістю: "більше", "менше", "порівну"; розвивати дрібну моторику, сенсорні еталони, кольоросприйняття, самостійність.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
14.
Боровська, Ольга
.
Разом містом іграшковим мандрували ми чудово [Текст] : інтегроване заняття для дітей старшої групи / Ольга Боровська> // Палітра педагога. - 2021. -
№ 5/6
. - С. 16-19 : фот.
Рубрики:
Дошкільна
педагогіка
--
Інтегрована
освіта
Дошкільне виховання--Ігрові методи навчання
Педагогіка
--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність
--
творчість
--
художньо-практична діяльність
--
вніб 5
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)