Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Дошкільна педагогіка -- Інтегрована освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Рагуля, Вікторія
    Врятуймо річку! : інтегроване заняття для дітей старшої групи (економічне виховання+екологія+розвиток мовлення) [Текст] / Вікторія Рагуля, Інна Ратинська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 14-17
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- розвиток мислення -- екологічне виховання -- економічне виховання -- розвиток мовлення
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - сприяти усвідомленню дітьми необхідності дбайливого ставлення до води як до природного ресурсу; закріплювати знання про різні явища природи, стани води в довкіллі (рідкий, твердий, газоподібний); уточнювати уявлення про властивості води, її кругообіг у природі; формувати навички екологічно доцільної поведінки в побуті, економічного споживання води; розвивати зв'язне і доказове мовлення дітей; виховувати прагнення до бережливого використання води.


Дод.точки доступу:
Ратинська, Інна

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

2.


    Золотарьова, Галина
    Об'єднаємо зусилля для здорового довкілля [Текст] / Галина Золотарьова, Вікторія Рагуля // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 11-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність -- налагодження взаємодії -- інтегрована освіта -- організація роботи з батьками -- форми роботи з дітьми -- екологічне виховання
Анотація: "Ідеї освіти для сталого розвитку знаходять підтримку серед педагогів та батьків, які прагнуть виховувати дітей у здоровому довкіллі - серед чистої природи, у розвинених містах і селах, у доброзичливому, толерантному суспільстві. Своїм досвідом втілення цих ідей у практичну діяльність дитсадка діляться педагоги, які долучилися до проекту "Освіта для сталого розвитку в дії".


Дод.точки доступу:
Рагуля, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

3.


    Присяжнюк, Лариса
    Екологічний квест як освітня технологія [Текст] / Лариса Присяжнюк // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 12-17
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
Кл.слова (ненормовані):
екологія -- ігрова діяльність -- розвиток мислення
Анотація: В статті описуються особливості квест-технології в освітньому процесі. Подається приклад екологічного квесту для дітей старшої групи. Мета його - розширювати і поглиблювати уявлення дітей про бджіл, особливості укладу бджолиної сім'ї та процесу медозбору; закріплювати знання про лугові та садові квіти і їхні назви; збагачувати досвід емоційно-чуттєвого, художньо-образного та активно-діяльнісного пізнання природи; сприяти формуванню емоційно-ціннісного ставлення до бджіл та їхньої праці; розвивати фізичні якості, увагу, кмітливість; утверджувати дружні стосунки в колективі, розуміння важливісті взаємодопомоги.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

4.


    Крутій, Катерина
    Інтеграція в дошкільній освіті як інноваційне явище, або Що треба знати про інтеграцію [Текст] / Катерина Крутій // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 2-7
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
Кл.слова (ненормовані):
проблемні питання -- якість освіти -- інтегроване заняття -- інтеграція -- дидактичний принцип -- принцип інтеграції
Анотація: Катерина Крутій, д-р пед. наук, професор кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти Тернопільського НПУ імені Володимира Гнатюка, висвітлює питання інтегрованого підходу як дидактичного освітнього принципу та стрижня освітнього процесу. "Побудова освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на засадах інтеграції, - зазначає фахівець, - забезпечує підвищення рівня ефективності діяльності як керівника, так і педагогів у створенні середовища особистісного розвитку дітей і забезпечення результативності освітнього процесу".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

5.


    Гавриш, Наталія
    Інтегроване заняття: робота над помилками : методична кухня [Текст] / Наталія Гавриш; Наталія Гавриш // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 8-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані заняття -- розробка інтегрованого заняття -- розвиток мовлення -- план-конспект інтегрованого заняття
Анотація: Подано методичні поради щодо особливостей організації, планування та розробки інтегрованих занять. Представлено план-конспект інтегрованого заняття з пріоритетом мовленнєвої діяльності.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

6.


    Шалда, Наталія
    Ягоди - соковиті дарунки літа : цикл інтегрованих занять для дітей старшої групи [Текст] / Наталія Шалда // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 25-29
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
Кл.слова (ненормовані):
художня літератра -- розвиток мислення -- організація занять -- спостереження за ягідними рослинами
Анотація: Представлено цикл інтегрованих занять для дітей старшої групи. Мета занять - продовжити формувати уявлення дітей про характерні ознаки, якості й особливості лісових та садових ягід, ягідних кущових рослин (смородини, порічки, аґрусу, малини, полуниці, суниці, ожини) та дерев (шовковиці тощо); вчити розрізняти ягідні кущі за листям, квітами; ягоди - за місцем зростання, кольором, смаком, формою, насінням; ознайомлювати дітей з умовами росту ягідних рослин, догляду за ними та окремими способами розмноження; продовжувати збагачувати активний словник дітей на основі знань і уявлень про довкілля; виховувати любов до природи.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

7.


    Вовк, Олена
    Море - дивовижний дім : інтегроване заняття для дітей старшої групи за сюжетом казки О. Кротюк "Чорне море й синій кит" [Текст] / Олена Вовк // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 30-31
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
   Дошкільна педагогіка--Ознайомлення з навколишнім світом

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- природознавче виховання
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи за сюжетом казки О. Кротюк "Чорне море й синій кит". Мета його - формувати в дітей уявлення про море як дім для різних представників рослинного і тваринного світу, про порядок як правила життєвого устрою та закони природи; розширювати й конкретизувати знання про морських мешканців, активізувати пізнавальний інтерес до представників морської фауни; виховувати любов до природи, стимулювати бажання вчитися.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

8.


    Гайдиш, Ніна.
    Матусь ми з тобою зігріємо любов'ю [Текст] : заняття для дітей старшої групи за твором В. Сухомлинського "Казка про Гуску" / Ніна Гайдиш // Палітра педагога. - 2020. - № 11. - С. 13-15 : фот.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
   Дошкільне виховання--Розвиток мовлення

   Дошкільна педагогіка--Моральне виховання

   Інтегрована освіта--Дошкільні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Сухомлинський В. -- Казка про Гуску, твір -- чуйне ставлення до людей -- мама -- турбота про маму


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Шалда, Наталія.
    Будьмо чемними [Текст] : заняття морально-етичного спрямування для дітей середньої групи / Наталія Шалда // Палітра педагога. - 2020. - № 11. - С. 16-18 : рис.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Моральне виховання
   Дошкільне виховання--Інтегроване навчання

   Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта

   Дошкільне виховання--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
правила ввічливого спілкування -- моделі доброзичливого спілкування -- поняття чемності -- поняття вихованості -- дошкільники


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Бур'яновська, Тетяна.
    Про добро не забувай, допомогу надавай [Текст] : інтегроване заняття для дітей середньої групи / Тетяна Бур'яновська // Палітра педагога. - 2020. - № 11. - С. 22-23
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Моральне виховання
   Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта

   Дошкільне виховання--Ігрові методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
моральні цінності -- взаємодопомога -- доброзичливість -- налагодження взаємодії -- дошкільники


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Терещенко, Ірина.
    У морозяний деньок ми вивчаємо сніжок [Текст] : тематична прогулянка для дітей середньої групи / Ірина Терещенко // Палітра педагога. - 2020. - № 12. - С. 18-20 : рис.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Ознайомлення з навколишнім світом
   Дошкільна педагогіка--Гра

   Дошкільне виховання--Природознавство

   Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта

Кл.слова (ненормовані):
сніг -- природні явища -- дослідницька діяльність -- дошкільники


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Архіпова, Наталія.
    Старанно наші діти працювали, Сніговичкові речі повертали [Текст] : прогулянка-квест для дітей старшої групи / Наталія Архіпова // Палітра педагога. - 2020. - № 12. - С. 24-27 : фот.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
   Дошкільне виховання--Природознавство

   Дошкільне виховання--Ігрові методи навчання

   Рухливі ігри

Кл.слова (ненормовані):
зимові ігри -- зимові явища -- ознаки зими -- дослідницька діяльність -- дошкільники


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Терещенко, Ірина
    Діток гарбузи бокаті запросили погуляти : освітня діяльність на прогулянці для дітей середньої групи [Текст] / Ірина Терещенко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 10. - С. 32-33
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- природознавче виховання -- гра -- логіко-математична компетентність
Анотація: Подано приклад освітньої діяльності на прогулянці для дітей середньої групи, мета якої - розширювати знання дітей про овочі, зокрема про різновиди гарбузів, про страви, які з них готують; вправляти у вживанні слів у зменшувально-пестливій формі; продовжувати вправляти дітей у лічбі в межах п'яти, у порівнянні груп предметів за кількістю: "більше", "менше", "порівну"; розвивати дрібну моторику, сенсорні еталони, кольоросприйняття, самостійність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Боровська, Ольга.
    Разом містом іграшковим мандрували ми чудово [Текст] : інтегроване заняття для дітей старшої групи / Ольга Боровська // Палітра педагога. - 2021. - № 5/6. - С. 16-19 : фот.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
   Дошкільне виховання--Ігрові методи навчання

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- творчість -- художньо-практична діяльність -- вніб 5


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)