Пошуковий запит: (<.>S=Діти з особливими потребами -- Інклюзивна освіта<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
|
Мельничак, С. В. Формування, розвиток та підвищення мотивації навчання учнів з особливими потребами [Текст] / С. В. Мельничак> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 2-4 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Навчання--Мотивація Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: Визначальним елементом у забезпеченні успішності навчання кожного учня є рівень сформованості його мотивів до цього процесу. У статті йдеться про формування мотивів навчання — створення у школі умов для появи внутрішніх спонуканьдо навчання, усвідомлення їх учнем.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Мінакова, М. В. Програма корекційно-розвивальних занять для дітей зі зниженим зором [Текст] / М. В. Мінакова> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 2 (лютий). - С. 16-22
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта Діти з вадами зору--Корекційно-розвивальні заняття Корекційно-розвивальні заняття--Діти з вадами зору Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: Подано плани-конспекти корекційно-розвивальних занять для дітей зі зниженим зором.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Маслей, О. Працюємо з дітьми з особливими освітніми потребами. Тренінг для педагогів [Текст] / О. Маслей> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 2 (лютий). - С. 24-31
Рубрики: Тренінги--Спеціальна педагогіка Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: План-конспект заняття. Мета: розширити знання з питань роботиз діть ми з особливими освітніми потребами, здійснити обмін досвідом учасників тренінгу про технології роботи з такою категорією дітей та встановити партнерські стосунки з родинами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Гриш, Н. І. Працюємо з дітьми з особливими потребами [Текст] / Н. І. Гриш> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 1(січень). - С. 9-10
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта Інклюзивна освіта Анотація: Одним із основних проблем сучасної педагогіки є проблема адаптації дітей із особливими потребами до умов навчання в освітньому закладі. В статті йдеться про оптимальні шляхи до безболісного залучення дітей у шкільний колектив, їх адаптацію до навчально-виховного процесу закладу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Тарасенко, Н. В. Робота з дітьми-інвалідами [Текст] : планування / Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 1(січень). - С. 11-12
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: У статті йдеться про особливості планування роботи з дітьми-інвалідами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Мінакова, М. В. Програма корекційно-розвивальних занять для дітей зі зниженим зором [Текст] / М. В. Мінакова> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 1(січень). - С. 13-22
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: Метою інклюзивної освіти є навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі за умови пристосування освітнього простору до індивідуальних особливостей дітей, надання якісних освітніх послуг за відповідної підготовки вчителів та підтримки сімей. Автор подає плани-конспекти корекційно розвивальних занять для дітей із зниженим зором.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Професія - асистент [вчителя інклюзивного навчання] [Текст] / підгот. Н. Кулик> // Освіта України. - 2017. - № 48. - С. 14-15
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта
Дод.точки доступу: Кулик, Наталія \підгот.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Інтеграція чи інклюзія? [Текст] : зарубіжний досвід / підгот. Н. Кулик> // Освіта України. - 2017. - 11 груд. (№ 48). - С. 15
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта
Дод.точки доступу: Кулик, Наталія \підгот.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Діти з особливими потребами. Планування та реалізація психолого-педагогічного супроводу [Текст]> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 3/4 (лют.). - С. 76-77
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта
Знайти схожі
|
>10.
|
Скрипник, Тетяна. Розлади аутичного спектра [Текст] / Тетяна Скрипник> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 3/4 (лют.). - С. 78-83
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта Психічні розлади--Аутизм
Знайти схожі
|
>11.
|
Скрипник, Тетяна. Ресурси середовища для дітей з аутизмом [Текст] / Тетяна Скрипник> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 3/4 (лют.). - С. 84-97
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта Психічні розлади--Аутизм
Знайти схожі
|
>12.
|
Вовк, О. А. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами методами арт-терапії [Текст] / О. А. Вовк> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 22-24 : фот.
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта Арт-терапія--Дитяча психологія Діти з обмеженими можливостями--Психокорекція Кл.слова (ненормовані): арт-терапевтичні заняття -- соціалізація дітей з вадами розвитку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|