Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Діти з особливими потребами -- Інклюзивна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Мельничак, С. В.
    Формування, розвиток та підвищення мотивації навчання учнів з особливими потребами [Текст] / С. В. Мельничак // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 2-4 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Навчання--Мотивація
   Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: Визначальним елементом у забезпеченні успішності навчання кожного учня є рівень сформованості його мотивів до цього процесу. У статті йдеться про формування мотивів навчання — створення у школі умов для появи внутрішніх спонуканьдо навчання, усвідомлення їх учнем.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Мінакова, М. В.
    Програма корекційно-розвивальних занять для дітей зі зниженим зором [Текст] / М. В. Мінакова // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 2 (лютий). - С. 16-22
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта
   Діти з вадами зору--Корекційно-розвивальні заняття

   Корекційно-розвивальні заняття--Діти з вадами зору

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: Подано плани-конспекти корекційно-розвивальних занять для дітей зі зниженим зором.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Маслей, О.
    Працюємо з дітьми з особливими освітніми потребами. Тренінг для педагогів [Текст] / О. Маслей // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 2 (лютий). - С. 24-31
Рубрики: Тренінги--Спеціальна педагогіка
   Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Мета: розширити знання з питань роботиз діть ми з особливими освітніми потребами, здійснити обмін досвідом учасників тренінгу про технології роботи з такою категорією дітей та встановити партнерські стосунки з родинами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Гриш, Н. І.
    Працюємо з дітьми з особливими потребами [Текст] / Н. І. Гриш // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 1(січень). - С. 9-10
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта
   Інклюзивна освіта

Анотація: Одним із основних проблем сучасної педагогіки є проблема адаптації дітей із особливими потребами до умов навчання в освітньому закладі. В статті йдеться про оптимальні шляхи до безболісного залучення дітей у шкільний колектив, їх адаптацію до навчально-виховного процесу закладу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Тарасенко, Н. В.
    Робота з дітьми-інвалідами [Текст] : планування / Н. В. Тарасенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 1(січень). - С. 11-12
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: У статті йдеться про особливості планування роботи з дітьми-інвалідами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Мінакова, М. В.
    Програма корекційно-розвивальних занять для дітей зі зниженим зором [Текст] / М. В. Мінакова // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 1(січень). - С. 13-22
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: Метою інклюзивної освіти є навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі за умови пристосування освітнього простору до індивідуальних особливостей дітей, надання якісних освітніх послуг за відповідної підготовки вчителів та підтримки сімей. Автор подає плани-конспекти корекційно розвивальних занять для дітей із зниженим зором.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


   
    Професія - асистент [вчителя інклюзивного навчання] [Текст] / підгот. Н. Кулик // Освіта України. - 2017. - № 48. - С. 14-15
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта


Дод.точки доступу:
Кулик, Наталія \підгот.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


   
    Інтеграція чи інклюзія? [Текст] : зарубіжний досвід / підгот. Н. Кулик // Освіта України. - 2017. - 11 груд. (№ 48). - С. 15
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта


Дод.точки доступу:
Кулик, Наталія \підгот.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


   
    Діти з особливими потребами. Планування та реалізація психолого-педагогічного супроводу [Текст] // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 3/4 (лют.). - С. 76-77
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта



Знайти схожі

10.


    Скрипник, Тетяна.
    Розлади аутичного спектра [Текст] / Тетяна Скрипник // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 3/4 (лют.). - С. 78-83
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта
   Психічні розлади--Аутизм




Знайти схожі

11.


    Скрипник, Тетяна.
    Ресурси середовища для дітей з аутизмом [Текст] / Тетяна Скрипник // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 3/4 (лют.). - С. 84-97
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта
   Психічні розлади--Аутизм




Знайти схожі

12.


    Вовк, О. А.
    Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами методами арт-терапії [Текст] / О. А. Вовк // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 22-24 : фот.
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта
   Арт-терапія--Дитяча психологія

   Діти з обмеженими можливостями--Психокорекція

Кл.слова (ненормовані):
арт-терапевтичні заняття -- соціалізація дітей з вадами розвитку


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)