Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Економіка громадського харчування -- Виїздне обслуговування -- Організація управління -- Тайвань<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Nieh, Fang-Pei
.
Key success factors in catering industry management [Текст] / F. -P. Nieh, C. -Y. Pong> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 4
. - С. 423-430 : мал.; табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65.431
Рубрики:
Економіка
громадського
харчування
--
Виїздне
обслуговування
--
Організація
управління
--
Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
кейтеринг
--
управління
--
ключові фактори успіху
--
аналітична ієрархія
Анотація:
У статті досліджено ключові фактори успіху в кейтерингу і надано інформацію щодо стійкого
управління
кейтеринговим підприємством. За допомогою методу аналітичної ієрархії побудовано ієрархічну модель з такими складовими: інструкція по роботі у закладі; імідж мережі закладів; кадровий ресурс вищої якості; вибір місця. Показники ефективності
управління
структуровано згідно представленої моделі. Опитано 433 клієнти "Sun-Island Coffee & Teas & Foods Co"; за результатами опитування показники
управління
побудовано в ієрархію. Результати аналізу показали, що: 1) життєво важливим показником є вибір місця розташування; 2) у блоці "інструкції по роботі у закладі" найважливішим фактором є час на обробку продуктів; 3) в кадровому блоці акцент зроблено на ставленні обслуговуючого персоналу; 4) у блоці "імідж мережі" найважливішим фактором стали години роботи.
Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Yung
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)