Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Економіка підприємства -- Маркетинг -- Програми заохочення постійних клієнтів -- Матеріальні стимули -- Психологічні стимули<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Melnyk, Valentyna.
    Recent trends in research and practice of customer loyalty and loyalty programs [Text] / Valentyna Melnyk // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 11. - P415-420. - Бібліогр.: 38 назв
ББК 65.291.34
Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг--Програми заохочення постійних клієнтів--Матеріальні стимули -- Психологічні стимули
Анотація: У статті показано, що незважаючи на те, що безліч компаній по всьому світу витрачають величезні кошти на програми заохочення постійних клієнтів, багато з них досі не можуть досягти бажаної ефективності. Це часто пов'язано з тим, що більшість цих програм побудовано на наданні матеріального заохочення (наприклад, надання знижок та накопичення балів, які згодом можуть бути обмінені на товари або послуги), що є досить витратним для компаній і часто не окупає вкладених інвестицій. Останні тенденції в зарубіжній практиці і наукових дослідженнях спрямовані на вивчення умов, за яких матеріальні стимули можуть бути повністю або частково замінені на стимули психологічні (наприклад, організація заходів виключно для постійних клієнтів, персоніфікація сервісу), які є набагато менш витратними для компаній.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)