Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Економіка підприємства -- Маркетинг -- Програми заохочення постійних клієнтів -- Матеріальні стимули -- Психологічні стимули<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Melnyk, Valentyna
.
Recent trends in research and practice of customer loyalty and loyalty programs [Text] / Valentyna Melnyk> // Актуальні проблеми економіки. - 2011. -
№ 11
. - P415-420. - Бібліогр.: 38 назв
ББК
65.291.34
Рубрики:
Економіка
підприємства
--
Маркетинг
--
Програми
заохочення
постійних
клієнтів
--
Матеріальні
стимули
--
Психологічні
стимули
Анотація:
У статті показано, що незважаючи на те, що безліч компаній по всьому світу витрачають величезні кошти на
програми
заохочення
постійних
клієнтів
, багато з них досі не можуть досягти бажаної ефективності. Це часто пов'язано з тим, що більшість цих програм побудовано на наданні матеріального
заохочення
(наприклад, надання знижок та накопичення балів, які згодом можуть бути обмінені на товари або послуги), що є досить витратним для компаній і часто не окупає вкладених інвестицій. Останні тенденції в зарубіжній практиці і наукових дослідженнях спрямовані на вивчення умов, за яких
матеріальні
стимули
можуть бути повністю або частково замінені на
стимули
психологічні
(наприклад, організація заходів виключно для
постійних
клієнтів
, персоніфікація сервісу), які є набагато менш витратними для компаній.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)