Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Економіка торгівлі -- Електронна торгівля -- Маркетинг -- Маркетингові дослідження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Izquierdo-Yusta, Alicia.
    Understanding online customer repurchasing intention: analysis of convenience and trust and their moderating role [Text] / Alicia Izquierdo-Yusta, Maria Pilar Martinez-Ruiz, Ana Isabel Jimenez-Zarco // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 12. - P369-375. - Бібліогр.: 26 назв
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Економіка торгівлі--Електронна торгівля--Маркетинг--Маркетингові дослідження
Анотація: У статті продемонстровано, яким чином фактори зручності та довіри впливають на намір повторної покупки. Ці фактори згладжують вплив таких факторів, як сприйняття корисності, суб'єктивні норми та ризик. Останній фактор, у свою чергу, згладжує вплив зручності на намір повторної покупки. Моделювання підкріплено реальними даними по сектору послуг. Результати дослідження показали, що фактор зручності є найбільш вагомим завдяки своєму як прямому, так і опосередкованому впливу.


Дод.точки доступу:
Martinez-Ruiz, Maria Pilar; Jimenez-Zarco, Ana Isabel

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Безус, Р. М.
    Соціальні мережі у просуванні продукції органічного агровиробництва [Текст] / Р. М. Безус // Економіка АПК. - 2013. - № 5. - С. 25-30 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.32
Рубрики: Продовольчі ресурси--Органічна продукція
   Економіка торгівлі--Електронна торгівля--Маркетинг--Маркетингові дослідження

   Інформаційне суспільство--Соціальні комунікації

Кл.слова (ненормовані):
Facebook -- споживча поведінка -- попит -- потенційні покупці
Анотація: Висвітлено оцінку відкритих соціальних мереж як середовища просування продукції органічного агровиробництва в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)