Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Економіка торгівлі -- Електронна торгівля -- Маркетинг -- Маркетингові дослідження<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Izquierdo-Yusta, Alicia
.
Understanding online customer repurchasing intention: analysis of convenience and trust and their moderating role [Text] / Alicia Izquierdo-Yusta, Maria Pilar Martinez-Ruiz, Ana Isabel Jimenez-Zarco> // Актуальні проблеми економіки. - 2011. -
№ 12
. - P369-375. - Бібліогр.: 26 назв
ББК
65.290-211.1
Рубрики:
Економіка
торгівлі
--
Електронна
торгівля
--
Маркетинг
--
Маркетинг
ові
дослідження
Анотація:
У статті продемонстровано, яким чином фактори зручності та довіри впливають на намір повторної покупки. Ці фактори згладжують вплив таких факторів, як сприйняття корисності, суб'єктивні норми та ризик. Останній фактор, у свою чергу, згладжує вплив зручності на намір повторної покупки. Моделювання підкріплено реальними даними по сектору послуг. Результати
дослідження
показали, що фактор зручності є найбільш вагомим завдяки своєму як прямому, так і опосередкованому впливу.
Дод.точки доступу:
Martinez-Ruiz, Maria Pilar; Jimenez-Zarco, Ana Isabel
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Безус, Р. М.
Соціальні мережі у просуванні продукції органічного агровиробництва [Текст] / Р. М. Безус> //
Економіка
АПК. - 2013. -
№ 5
. - С. 25-30 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65.32
Рубрики:
Продовольчі ресурси--Органічна продукція
Економіка
торгівлі
--
Електронна
торгівля
--
Маркетинг
--
Маркетинг
ові
дослідження
Інформаційне суспільство--Соціальні комунікації
Кл.слова (ненормовані):
Facebook
--
споживча поведінка
--
попит
--
потенційні покупці
Анотація:
Висвітлено оцінку відкритих соціальних мереж як середовища просування продукції органічного агровиробництва в Україні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)