Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Економіка торгівлі -- Маркетинг -- Органічні продукти харчування -- Споживча поведінка -- Споживче сприйняття -- В'єтнам<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Ai, Huu Tran
Factors of consumers acceptance of organic food [Text] / Huu Tran Ai> // Актуальні проблеми економіки. - 2017. -
№ 3
. - P150-157 : табл. - Бібліогр.: 25 назв
Рубрики:
Економіка
торгівлі
--
Маркетинг
--
Органічні
продукти
харчування
--
Споживча
поведінка
--
Споживче
сприйняття
--В'
єтнам
Анотація:
У статті досліджено роль особистісних, економічних та соціальних складових прогнозування ставлення в’
єтнам
ських споживачів та їх намірів стосовно придбання органічних продуктів
харчування
. Результати аналізу демонструють, що ставлення до органічних продуктів пов’язане зі
сприйняття
м ризиків, довірою до ринкових агентів, інституціональними та суб’єктивними нормами поведінки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)