Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Економіка туризму в Україні -- Туристичні підприємства -- Маркетинг -- Цінова політика підприємства -- Управління ціноутворенням<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Іванова, В. В.
    Концептуальні підходи до управління ціноутворенням на туристичних підприємствах [Текст] / В. В. Іванова // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 3. - С. 151-156 : рис. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики: Економіка туризму в Україні--Туристичні підприємства--Маркетинг--Цінова політика підприємства -- Управління ціноутворенням
Анотація: У статті обґрунтовано концептуальні підходи до управління ціноутворенням на туристичних підприємствах. Запропоновано використовувати комплексний підхід до розробки уніфікованого алгоритму формування ціни на основі відомих методів ціноутворення з орієнтацією на кінцевий результат, бажаний для підприємства. Туристичним підприємствам запропоновано задіяти системний підхід до корегування цін, розробляючи та використовуючи систему знижок і надбавок.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)