Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Економіка харчової промисловості -- Маркетинг -- Інформування -- Генетично модифіковані продукти харчування -- Китай<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Renee B. Kim
    Chinese consumers' choice for genetically modified (gm) food: implications for food risk policy in China [Текст] / Renee B. Kim, Haoran Chen // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 258-266 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.9(5Кит)
Рубрики: Економіка харчової промисловості--Маркетинг--Інформування--Генетично модифіковані продукти харчування --Китай
Анотація: У статті показано, що генетично модифіковані продукти харчування поширені в Китаї, проте не всі китайські споживачі інформовані про них в повній мірі. Розуміння ставлення китайських споживачів до ГМ продуктів є основою для розробки ефективної державної політики з управління харчовими ризиками і маркетингових стратегій для ГМ харчових продуктів. Порівняно відносну важливість 3 основних чинників – якості продукції, інформування споживачів і відповідної політики. Передбачено, в якому напрямі зацікавлені сторони повинні розвиватися в майбутньому для успішного маркетингу і управління ризиками генетично модифікованих харчових продуктів. Знання і обізнаність мають найбільший вплив на небажання споживачів зробити покупку, а передбачуваний ризик має вторинну дію.


Дод.точки доступу:
Haoran Chen

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)