Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Економіка харчової промисловості -- Маркетинг -- Інформування -- Генетично модифіковані продукти харчування -- Китай<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Renee B. Kim
Chinese consumers' choice for genetically modified (gm) food: implications for food risk policy in China [Текст] / Renee B. Kim, Haoran Chen> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. -
№ 6
. - С. 258-266 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65.9(5Кит)
Рубрики:
Економіка
харчової
промисловості
--
Маркетинг
--
Інформування
--
Генетично
модифіковані
продукти
харчування
--
Китай
Анотація:
У статті показано, що
генетично
модифіковані
продукти
харчування
поширені в Китаї, проте не всі
китай
ські споживачі інформовані про них в повній мірі. Розуміння ставлення
китай
ських споживачів до ГМ продуктів є основою для розробки ефективної державної політики з управління харчовими ризиками і
маркетинг
ових стратегій для ГМ харчових продуктів. Порівняно відносну важливість 3 основних чинників – якості продукції,
інформування
споживачів і відповідної політики. Передбачено, в якому напрямі зацікавлені сторони повинні розвиватися в майбутньому для успішного
маркетинг
у і управління ризиками
генетично
модифікованих харчових продуктів. Знання і обізнаність мають найбільший вплив на небажання споживачів зробити покупку, а передбачуваний ризик має вторинну дію.
Дод.точки доступу:
Haoran Chen
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)