Пошуковий запит: (<.>S=Корекційна педагогіка -- Дошкільні навчальні заклади<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
|
Афонькина, Ю. "Скатертю дорожка твоим мягким ножкам!". Развитие и коррекция речемыслительной деятеятельности у детей 5-6 лет [Текст] / Ю. Афонькина, Т. Белотелова, О. Борисова> // Дошкольное воспитание. - 2011. - № 12. - С. 45-50. - Окончание. Начало см. : Дошкольное воспитание. - 2011. - № 10
. - ISSN 0012-561ХББК 74.102 Рубрики: Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): звязне мовлення -- психолог -- дошкільнята
Дод.точки доступу: Белотелова, Т.; Борисова, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Заморина, Е. "Забавные превращения верёвочки". Коррекционно-развивающая работа в средней логопедической группе [Текст] / Е. Заморина> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 2. - С. 77-84. - Окончание. Начало см.: Дошкольное воспитание. - 2011 - № 10, 12; 2012. - № 1.
Рубрики: Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): граматична будова -- мовлення -- опорні картинки
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Закрепина, А. Умственно отсталые дети: синдромы, педагогическое изучение, коррекционная помощь [Текст] / А. Закрепина> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 1. - С. 58-66. - Библиогр.: с. 65-66
Рубрики: Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Анотація: В статье рассматриваются наиболее сложные синдромы, для которых общим является выраженное интеллектуальное недоразвитие. раскрываются понятия "умственная отсталось" и "олигофрения". Приводится пример педагогической оценки психофизического развития ребёнка дошкольного возраста с умеренной умственной отсталостью (ребёнок с синдромом Дауна), даются краткие рекомендации для организации индивидуальной коррекционно-педагогической помощи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Лунина, Н. Сенсорная комната ДОУ. Коррекционные мероприятия для детей младшего дошкольного возраста [Текст] / Н. Лунина> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 4. - С. 80-85. - Окончание. Начало см. : Дошкольное воспитание. - 2012. - № 1. - С. 80-85
ББК 74.1 Рубрики: Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): сенсорна діяльність -- активність дітей -- сенсорна кімната
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Кузьменко, И. Использование цвета в коррекции речевых нарушений [Текст] / И. Кузьменко, Е. Лаптева, И. Орлова> // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2012. - № 7. - С. 89-97
. - ISSN 0012-561ХББК 74.102 Рубрики: Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): корекційна освіта -- корекційна робота -- психолого-педагогічний підхід
Дод.точки доступу: Лаптева, Е.; Орлова, И. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Ремезова, Л. Дошкольники с нарушением зрения: реализация модели коррекционной направленности конструктивной деятельности в условиях специально созданного кабинета конструирования [Текст] / Л. Ремезова> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 11. - С. 99-107. - Библиогр.: с. 106-107
. - ISSN 0012-561Х Рубрики: Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): конструктивна діяльність -- дошкільнята з порушенням зору -- модель
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Дмитриева, Г. Интерактивная доска как инновационная форма коррекции речевого недоразвития [Текст] / Г. Дмитриева> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 12. - С. 58-62. - Библиогр.: с. 62
. - ISSN 0012-561Х Рубрики: Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): мовний розвиток -- інноваційна педагогіка -- дошкільнята
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Захарова, О. Коррекция алалии. упреждающее воздействие на нарушенную речевую и психоречевую предпосылку [Текст] / О. Захарова> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 12. - С. 89-96. - Библиогр.: с. 96
. - ISSN 0012-561Х Рубрики: Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): мовленнямоторна алалія -- мовлення -- мовний детермінант
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Голубец, О. Взаимодействие учителя-логопеда и педагога-психолога. Развитие познавательной сферы у детей с ОНР [Текст] / О. Голубец, М. Жиличкина> // Дошкольное воспитание. - 2013. - № 3. - С. 49-57
Рубрики: Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): корекційна робота -- мовлення -- дефектологія
Дод.точки доступу: Жиличкина, М. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Ухабова, С. Как я использую "Сборник логопедичесуких упражнений" во взаимодействии с детьми старшего дошкольного возраста [Текст] / С. Ухабова> // Дошкольное воспитание. - 2013. - № 10. - С. 64-67
. - ISSN 0012-561ХББК 74.1 + 74.6 Рубрики: Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): логопед -- розвиток дитини -- дошкільнята
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Карповська, І. П. Комплекс корекційних вправ та ігор з піском [Текст] : для дітей старшого дошкільного віку з особливими освітніми потребами / І. П. Карповська> // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 11. - С. 37-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Дошкільна педагогіка Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Діти з вадами розвитку Ігрові форми навчання Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами -- дошкільний вік -- корекційні ігри -- ігри-вправи з піском
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Мельніченко, О. О. Визначення мети та основних завдань уроку в інклюзивних класах [Текст] / О. О. Мельніченко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 2-4 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Спеціальна педагогіка Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Діти з обмеженими можливостями--Навчання Кл.слова (ненормовані): спеціальні заклади освіти -- навчально-корекційна мета уроку -- корекційно-розвивальна мета уроку -- корекційно-виховна мета уроку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Одарченко, Л. М. Чарівна країна дитинства [Текст] : конспект корекційного заняття з розвитку мовлення та слуху для дітей 6-го року життя з порушеннями зору / Л. М. Одарченко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 8-10 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття Мовленнєва підготовка Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): розвиток зв'язного мовлення -- діти з вадами розвитку -- корекційні ігри та вправи -- розвиток фонематичного слуху
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Косаренко, О. В. Підвищення продуктивної взаємодії педагогів із дітьми з особливими освітніми потребами в сучасних умовах [Текст] / О. В. Косаренко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 26-31
Рубрики: Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Педагогічна психологія--Психологія педагогічної діяльності--Практична психологія Психотренінг Кл.слова (ненормовані): взаємодія педагогів -- діти з особливими освітніми потребами -- дошкільні навчальні заклади Анотація: Тренінг для працівників дошкільної освіти, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Косаренко, О. В. Фантастичні пригоди малюків [Текст] : групові розвивальні заняття для дітей середнього дошкільного віку із синдромом Дауна / О. В. Косаренко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 10. - С. 16-22 : рис.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з розумовими вадами--Навчання--Виховання--Інклюзивна освіта Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): розвиток навичок спілкування та співпраці -- розвивальні вправи -- психогімнастика
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Граємось, навчаємось, "перезаряджаємось"! [Текст] : активності в укритті для дітей дошкільних груп / Ольга Солодовник [та ін.]> // Дошкільне виховання. - 2024. - № 4. - С. 20-23 : ілюстр.
Рубрики: Дошкільне виховання--Ігрові методи навчання Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Дитяча психологія--Розвивальні дитячі ігри Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- групова форма взаємодії -- емоційний стан дошкільників -- подолання стресу -- освітній процес в укритті -- психічне здоров'я дошкільників -- захисні споруди Анотація: Доробок ідей, які допоможуть розв'язати завдання з облаштування та ефективного використання захисних споруд у закладі дошкільної освіти.
Дод.точки доступу: Солодовник, Ольга; Макарова, Валентина; Тарасенко, Вікторія; Кравченко, Людмила Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|