Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Літературна освіта -- Шкільна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


   
    Концепція літературної освіти в 11-річній загальноосвітній школі [Текст] : проект // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 7-8. - С. 2-10 ; Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 4. - С. 13-17
Рубрики: Освіта в Україні--11-річна
   Проектна діяльність--Освіта

   Літературна освіта--Шкільна

Анотація: В статті подано розробку проекта концепції літературної освіти в 11-річній загальноосвітній школі.

Є примірники у відділах:
ВДГН (28.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Хроменко, Ірина.
    Ідейно-художній аналіз твору та його інтерпретація [Текст] / Ірина Хроменко // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 2. - С. 13-19. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Вивчення в школі--Дистанційний тренінг
   Літературна освіта--Шкільна

Анотація: Формування в учнів літературно-аналітичних читацьких умінь у процесі вивчення світової літератури розглядається як важливий компонент системи літературної освіти школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


   
    Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв’язання [Текст] // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 28-29. - Зміст: Ділова гра "Створюємо урок". Моделювання діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку в 5 класі (Туве Янсон "Капелюх чарівника". Втілення у персонажах твору ідей доброти, щирості, сімейних стосунків) / О.О. Василішина. Вивчення нового матеріалу / Щокіна ; Щокіна. Осмисоення нових знань і умінь / Моргун. Пояснення домашнього завдання / Орлова.
Рубрики: Літературна освіта--Шкільна


Знайти схожі

4.


   
    Сучасні підходи до літературної освіти в умовах розбудови Нової української школи. Розвиток творчо-критичного мислення шляхом навчального культурного діалогу [Текст] / Н. Чайковська [та ін.] // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 5. - С. 36-46
Рубрики: Літературна освіта--Шкільна
   Світова література--Вивчення в школі

Анотація: Пропонуються матеріали міського семінару для вчителів зарубіжної літератури м. Миколаєва та слухачів курсів підвищення кваліфікації обласного ІППО.


Дод.точки доступу:
Чайковська, Н.; Ліпатникова, С.; Ткач, І.; Казакуца, Л.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

5.


    Конончук, Надія.
    Використання постерів-мотиваторів на уроках літератури [Текст] / Надія Конончук // Всесвітня література в школах України. - 2019. - № 4. - С. 4-5 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Література--Методика викладання
   Літературна освіта--Шкільна

   Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані методи навчання -- картинки-мотиватори -- особистісний саморозвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)