Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Хамідова, А. Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості [Текст] / А. Хамідова> // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 38-40
Рубрики: Хімічні підприємства Маркетинг Кл.слова (ненормовані): вніб 6
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Савельєв, В. В. Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії [Текст] / В. В. Савельєв> // Економiка, фiнанси, право. - 2009. - № 4. - С. 3-5
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): вніб 6
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Чухрай, Н. Маркетингові компетенції і проблеми підготовки фахівців з маркетингу [Текст] / Н. Чухрай> // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 53-58
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): вніб 6
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Шумейко, В. Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах [Текст] / В. Шумейко> // Маркетинг в Українi. - 2009. - №1. - С. 46-48
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): вніб 6
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Сафоненко, А. Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача [Текст] / А. Сафоненко> // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 1. - С. 15-18
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): вніб 6
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Матвійчук-Соскіна, Н. Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації [Текст] / Н. Матвійчук-Соскіна> // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 1. - С. 37-41
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): вніб 6
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 65 Р 84
Рукавишников, А. В. Маркетинговые коммуникации и рекламный рынок в России [Текст] : основы менеджмента и рынка / А. В. Рукавишников> // Социально-гуманитарные знания. - 2010. - N 4. - С. 185-190. - Библиогр. в подстроч. примеч.
. - ISSN 0869-8120ББК 65 Рубрики: Маркетинг Реклама--Ринок Російська Федерація Кл.слова (ненормовані): ібв
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 65 Д 79
Дубровик, А. Особенности постсоветского маркетинга в Украине [Текст] / А. Дубровик> // День. - 2010. - N 184. - С. 5.
ББК 65 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): ІБВ Анотація: Известный эвропейский новатор в области маркетинга Шон Смит о возможностях развития маркетинга в Украине.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
, Козлова О. А. Методологические аспекты взаимодействия концептуальных подходов в маркетинге [Текст] / Козлова О. А. > // Вопросы экономических наук. - 2011. - N 1. - С. 48-50. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 1728-8878 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): ВДЕТН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Мусіна, Л. А. Стратегічний маркетинг у системі планування і прогнозування науково-технологічного розвитку [Текст] / Л. А. Мусіна> // Науково-технічна інформація. - 2011. - № 2. - С. 25-32 : рис. - Бібліогр.: с. 32
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): технологічна модернізація -- інвестиції
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Корокошко, Ю. Комплекс продвижения продукции: принципы, методы и средства формирования [Текст] / Юлия Корокошко> // Проблемы теории и практики управления. - 2011. - № 7. - С. 51-60 : ил. - Библиогр.: с. 60
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Прошкіна, Н. В. Управління рекламою сучасного суб`єкта господарювання як складова процесу управління маркетингом [Текст] / Прошкіна Н. В.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 2. - С. 173-176 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 175
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетинг Реклама Кл.слова (ненормовані): процесс управління -- маркетинг-менеджмент -- управління маркетингом і рекламою
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Устименко, В. А. Маркетингові дослідження впливу цінової політики та якості виробів на конкурентоспроможність продукції [Текст] / Устименко В. А., Данилова Г. О.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 2. - С. 198-205 : табл. - Бібліогр.: с. 204
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність -- продукція -- ціна -- якість
Дод.точки доступу: Данилова, Г. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Аксьонов, І. М. (доктор економічних наук). Напрямки практичної діяльності підрозділів маркетингу залізничного транспорту в умовах кризових явищ [Текст] / І. М. Аксьонов, І. М. Гойхман> // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 1. - С. 33-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Залізничний транспорт Маркетинг Стратегічне планування Кризові явища Внутрішні загрози Зовнішні загрози Анотація: Показано основні напрямки практичної діяльності підрозділів маркетингу в умовах кризових явищ на залізничному транспорті.
Дод.точки доступу: Гойхман, І. М. (кандидат економічних наук; ДЕТУТ) Знайти схожі
|
>15.
|
Кузнецов, Г. С. Особенности и преимущества применения инструментария маркетинговых коммуникаций в Интернете для субъектов рынка агротуристических услуг [Текст] / Кузнецов Г. С.> // Вопросы экономических наук. - 2011. - № 5. - С. 33-41 : рис. - Библиогр.: с. 33-34, 41
. - ISSN 1728-8878ББК 65.290-211.1 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): агротуризм -- відеореклама -- маркетингові комунікації -- інтернет-маркетинг
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Доброскок, Ю. Б. Маркетинг взаємодії як концепція розвитку бізнес-суб`єктів у сучасних умовах [Текст] / Доброскок Ю. Б.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 6. - С. 153-157 : рис. - Бібліогр.: с. 157
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): партнерські відносини -- маркетинговий канал -- бізнес-суб`єкт -- розподіл продукції -- функції маркетингу -- збутова система
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Тищенко, О. О. Соціально-етичний маркетинг: сутність, елементи, чинники розвитку [Текст] / Тищенко О. О.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 6. - С. 204-208 : табл. - Бібліогр.: с. 208
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова концепція -- соціальний маркетинг -- соціально орієнтований маркетинг -- адаптивний розвиток -- збалансоване зростання -- підприємницькі структури
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Сазонов, А. А. Организационные структуры управления маркетинговой деятельностью [Текст] / Сазонов А. А., Сазонова М. В.> // Вопросы экономических наук. - 2011. - № 6. - С. 47-48
. - ISSN 1728-8878 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): управління маркетингом -- товарна структура служби маркетингу -- сегментна структура маркетингу
Дод.точки доступу: Сазонова, М. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Губенко, А. В. Концепция построения тренинга развития креативности в сфере предпринимательства и маркетинга [Текст] / А. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 3. - С. 67-79 : табл. - Библиогр.: 15 назв.
Рубрики: Психологія бізнесу Підприємництво Маркетинг Кл.слова (ненормовані): вніб 6 -- креативність -- стереотипи Анотація: Досліджуються методи розвитку креативності у сфері підприємництва й маркетингу, аналізуються типові креативні прийоми, які при цьому застосовуються, та пропонується авторська система засобів такого розвитку, яка базується на поєднанні традиційних та інноваційних підходів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Кіктенко, З. П. Інноваційні форми маркетингу [Текст] / З. П. Кіктенко, О. О. Косакова> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 1. - С. 198-201 : табл. - Бібліогр.: с. 201
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): інноваційний маркетинг -- інновації -- форми -- фактори -- принципи -- конкурентоспроможність
Дод.точки доступу: Косакова, О. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|
|