Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетингові ризики<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Язвінська, Наталія.
    Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників [Текст] / Н. Язвінська, А. Овчиннікова // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 46-49. - Библиогр.: с. 49 (6 назв.)
Рубрики: Аутсорсинг--Маркетинговий
   Підрядні організації

   Маркетингові ризики

Анотація: У статті розглянуто особливості, з якими стикаються вітчизняні підприємства, звертаючись до аутсорсингу в сфері маркетингу; розкрито основні переваги і ризики - від передавання на виконання зовнішньому підряднику завдань компанії та особливості компаній-підрядників; виділено критерії, які спрощують прийняття рішення стосовно доцільності аутсорсингу маркетингових послуг.


Дод.точки доступу:
Овчиннікова, Анна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)