Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетингові технології -- Дослідження -- Україна<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Бухалова, Наталия
.
"Zверьки" неизвестной породы: украинское поколение Z [Текст] / Наталия Бухалова> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 1
. - С. 12-24 : рис.
Рубрики:
Маркетингові
технології
--
Дослідження
--
Україна
Кл.слова (ненормовані):
зовнішнє середовище
--
внутрішній конфлікт
--
програмування
Анотація:
Автор статьи рассказывает о том, как много лет назад с командой Украинской Маркетинговой Группы (UMG), одними из первых в Украине глубинно изучили тинейджеров. А в этом году, когда миллениалы стали значительно понятнее, погрузились в следующее поколение - поколение Z - все те, кому сейчас от 14 до 22 лет. Премьера данного исследования состоялась на одном из наиболее ярких маркетинг - событий страны - Украинском Маркетинговом Форуме, результаты которого представлены в этой статье.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Кузьминчук, Н. В.
Стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку beauty-інструменту [Текст] / Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, О. Ю. Терованесова> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 2
. - С. 28-39 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 38-39
УДК
658.8
Рубрики:
Маркетингові
технології
--
Дослідження
--
Україна
Кл.слова (ненормовані):
товарний ринок
--
кон'юктура ринку
--
інноваційні сервіси
--
асортимент товарів
--
канали розподілу
Анотація:
У статті досліджено стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку beauty-інструменту за визначеними параметрами, зокрема, встановлено основних гравців ринку, проаналізовано асортимент продукції, рівень цін та канали розповсюдження продукції. Визначено рівень сприйняття споживачами виробників beauty-інструменту, перспективні ніші ринку для вітчизняних компаній. Обґрунтовано можливі альтернативні напрями діяльності вітчизняних підприємств.
Дод.точки доступу:
Куценко, Т. М.; Терованесова, О. Ю.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Чи допомагають українські
контакт-центри вирішувати проблеми користувачів? 4Service надає дані
дослідження
, де з’ясовує думку українців про турботу з боку бізнесу [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2021. -
№ 4
. - С. 18-22 : рис.
Рубрики:
Маркетингові
технології
--
Дослідження
--
Україна
Кл.слова (ненормовані):
контакт-центри
Анотація:
Контакт-центри – важливий інгредієнт в рецепті успіху будь-якого бізнесу. Контакт-центр допомагає підприємцям зібрати зворотний зв'язок, споживачам вирішити свої проблеми і разом далі рухатись, покращуючи життя один одному.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)