Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетинг -- Брендинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Фітель, О. І.
Концептуальні засади
маркетинг
ової діяльності територіальних громад [Текст] / О. І. Фітель> // Регіональна економіка. - 2017. -
№ 1
. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Місцеве самоврядування--Громади
Територіальні громади
Маркетинг
--Розвиток--Україна
Маркетинг
--
Брендинг
Кл.слова (ненормовані):
Маркетинг
територіальний
--
Конкурентоспроможність
--
Бренд територій
Анотація:
Окреслено базові переваги імплементації
маркетинг
ових інструментів у постійні місцеві практики та політики для підвищення спроможності територіальних громад. Сформовано мету
маркетинг
ової діяльності територіальної громади, здійснено огляд засад і принципів формування бренду території.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Павлова, І. О.
Психологічний інструментарій
брендинг
у сільських територій Південного регіону [Текст] / І. О. Павлова> // Регіональна економіка. - 2017. -
№ 4
. - С. 84-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Регіональна економіка--
Брендинг
Маркетинг
--
Брендинг
Кл.слова (ненормовані):
Імідж
--
Ментальність
--
Сільські території
Анотація:
На підставі побудови ментальної карти образів сільських територій Південного регіону з позиції психологічного підходу розкрито технологію створення їх бренду як привабливого та конкурентоспроможного територіального продукту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)