Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Дослідження<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Индустрия маркетинговых исследований в Украине глазами компаний - клиентов [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 4. - С. 12-13
ББК 65.9(4УКР)290 Рубрики: Маркетинг--Дослідження Анотація: Основне завдання цього дослідження - зрозуміти як виглядає сьогодні ринок маркетингових досліджень і побудувати репутаційний рейтинг дослідницьких агенств - з точки зору Клієнтів/Замовників таких досліджень.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лилик, Мар`яна. Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень [Текст] / М. Лилик> // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 6. - С. 19-28 : рис., табл.
Рубрики: Маркетинг--Дослідження Кл.слова (ненормовані): ринок маркетингових досліджень -- світові дослідження -- участь України -- дослідницькі агенції -- дослідницькі методи -- структура досліджень
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сірика, А. Маркетингове середовище компанії [Текст] / А. Сірика, А. Чернега> // Вісник. - 2016. - № 2. - С. 62 : рис.
Рубрики: Маркетинг--Дослідження Кл.слова (ненормовані): злиття фірм -- соціальні затрати -- макросередовище -- мікросередовище
Дод.точки доступу: Чернега, А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ільїна , Світлана. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження [Текст] / С. Ільїна > // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 3. - С. 4-9 : табл.
Рубрики: Маркетинг--Дослідження Кл.слова (ненормовані): дослідницькі послуги -- класифікація -- маркетингові послуги -- портал державних та комерційних закупівель -- предмет закупівлі -- цілі дослідження
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кулакова, Валерія. Механізми формування корпоративної культури [Текст] / Валерія Кулакова> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 4. - С. 58-63 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 63
Рубрики: Корпоративна культура--Формування Маркетинг--Дослідження Кл.слова (ненормовані): уравління персоналом -- цінності -- кредо компанії -- спілкування Анотація: У статті досліджено сутність корпоративної культури, основні підходи до визначення корпоративної культури, охарактеризовано основні складові корпоративної культури, проаналізовано та обґрунтовано механізми формування корпоративної культури.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чайка, Євген. Ринок кіберспорту: стан та структура [Текст] / Євген Чайка> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 4. - С. 46-71 : табл. - Бібліогр.: с. 71
Рубрики: Кіберспорт--Ринок Маркетинг--Дослідження Кл.слова (ненормовані): інвестиційна привабливість -- маркетингові інструменти -- франшиз Анотація: У даній статті виявлено стан та динаміку розвитку ринку кіберспорту за останні 4 роки. Проведено всебічний аналіз кількісних показників. Виявлено тенденції ринку кіберспорту. Наведено кількісні показники у натуральних та вартісних одиницях щодо маркетингової та фінансово-економічної привабливості ринку. Проведений у статті аналіз буде цікавим спеціалістам у сфері маркетингу та підприємницької діяльності, які хочуть ознайомитися або поповнити свої знання про ринок кіберспорту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|