Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Дослідження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


   
    Индустрия маркетинговых исследований в Украине глазами компаний - клиентов [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 4. - С. 12-13
ББК 65.9(4УКР)290
Рубрики: Маркетинг--Дослідження
Анотація: Основне завдання цього дослідження - зрозуміти як виглядає сьогодні ринок маркетингових досліджень і побудувати репутаційний рейтинг дослідницьких агенств - з точки зору Клієнтів/Замовників таких досліджень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Лилик, Мар`яна.
    Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень [Текст] / М. Лилик // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 6. - С. 19-28 : рис., табл.
Рубрики: Маркетинг--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
ринок маркетингових досліджень -- світові дослідження -- участь України -- дослідницькі агенції -- дослідницькі методи -- структура досліджень


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Сірика, А.
    Маркетингове середовище компанії [Текст] / А. Сірика, А. Чернега // Вісник. - 2016. - № 2. - С. 62 : рис.
Рубрики: Маркетинг--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
злиття фірм -- соціальні затрати -- макросередовище -- мікросередовище


Дод.точки доступу:
Чернега, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Ільїна , Світлана.
    Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження [Текст] / С. Ільїна // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 3. - С. 4-9 : табл.
Рубрики: Маркетинг--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі послуги -- класифікація -- маркетингові послуги -- портал державних та комерційних закупівель -- предмет закупівлі -- цілі дослідження


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Кулакова, Валерія.
    Механізми формування корпоративної культури [Текст] / Валерія Кулакова // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 4. - С. 58-63 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 63
Рубрики: Корпоративна культура--Формування
   Маркетинг--Дослідження

Кл.слова (ненормовані):
уравління персоналом -- цінності -- кредо компанії -- спілкування
Анотація: У статті досліджено сутність корпоративної культури, основні підходи до визначення корпоративної культури, охарактеризовано основні складові корпоративної культури, проаналізовано та обґрунтовано механізми формування корпоративної культури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Чайка, Євген.
    Ринок кіберспорту: стан та структура [Текст] / Євген Чайка // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 4. - С. 46-71 : табл. - Бібліогр.: с. 71
Рубрики: Кіберспорт--Ринок
   Маркетинг--Дослідження

Кл.слова (ненормовані):
інвестиційна привабливість -- маркетингові інструменти -- франшиз
Анотація: У даній статті виявлено стан та динаміку розвитку ринку кіберспорту за останні 4 роки. Проведено всебічний аналіз кількісних показників. Виявлено тенденції ринку кіберспорту. Наведено кількісні показники у натуральних та вартісних одиницях щодо маркетингової та фінансово-економічної привабливості ринку. Проведений у статті аналіз буде цікавим спеціалістам у сфері маркетингу та підприємницької діяльності, які хочуть ознайомитися або поповнити свої знання про ринок кіберспорту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)