Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Математика -- Інтерактивні технології -- Методика викладання -- Загальноосвітні навчальні заклади<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Олійник, В.
    Формування економічного мислення на уроках математики у вихованців школи-інтернату [Текст] / Валентина Олійник // Математика в школі. - 2011. - № 9. - С. 29-30 : табл. - Бібліогр.: с. 30
Рубрики: Математика--Інтерактивні технології--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта -- кооперативне навчання -- рольові ігри

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Крупа, Оксана.
    Математичний сторітелінг. Чому урок має бути цікавим [Текст] / Ольга Крупа // Математика (Шкільний світ). - 2018. - № 14. - С. 4-9 : рис. - Бібліогр.: с. 9
Рубрики: Математика--Інтерактивні технології--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
геометрична прогресія -- критичне мислення -- головоломки
Анотація: Про сучасних дітей часто говорять, як про покоління Z - таких, що росли в період поширення цифрових технологій, глобалізації та нескінченних інформаційних потоків. Отже, потрібно переосмислити традиційні підходи до навчання. У статті подано міркування щодо доцільності застосування методу сторітелінгу на уроках математики. Запропоновано добірку історій про нескінченну спадну геометричну прогресію.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)