Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Машинобудування -- Підприємства -- Маркетингова стратегія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Степанова, Елизаветта.
    Проблемы самоорганизации как формы маркетинговой стратегии (контекст развития предприятий подъемно-транспортного машиностроения) / Е. Степанова // Економіст. - 2011. - № 9. - С. 46-49. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Машинобудування--Підприємства--Маркетингова стратегія
Кл.слова (ненормовані):
самоорганізація -- саморегулювання

Є примірники у відділах:
ВДЕТПСГН (вільний)

Знайти схожі

2.


    Нехай, В. В.
    Управління ринком сільськогосподарської техніки на основі консолідації та прямого маркетингу [Текст] / В. В. Нехай // Економіка АПК. - 2015. - № 12. - С. 68-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка АПК--Маркетингова діяльність аграрних підприємств--Агромаркетинг
   Сільськогосподарська техніка--Ринок

   Маркетинг--Підприємства АПК

   Машинобудування--Підприємства--Маркетингова стратегія

Кл.слова (ненормовані):
Управління ринком -- Збут -- Машинобудування сільськогосподарське -- Інформаційне забезпечення -- Потенційний покупець
Анотація: Розроблено прийнятний для підприємств досліджуваної галузі перелік складових інформаційного забезпечення процесу дослідження ринку й закріплення на ньому, а також вказано на відповідні джерела інформації. Виокремлено питання які турбують потенційних покупців техніки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)