Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Методика викладання української мови<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Россихіна, О.
Збагачення словникового запасу учнів на уроках
української
мови
з огляду на їх профільне са
мови
значення та майбутню професійну орієнтацію [Текст] / О. Россихіна> // Рідна школа. - 2011. -
№ 1-2
. - С. 74-76. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики:
Методика
викладання
української
мови
Анотація:
Словникова робота на уроках
української
мови
.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Харченко, Н. Г.
Інтерактивні форми та методи роботи з фразеологізмами у вивченні морфології [Текст] / Н. Г. Харченко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2015. -
№ 16-18
. - С. 2-7.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Фразеологія українська--Методи навчання--Уроки
Методика
викладання
української
мови
Анотація:
У статті йдеться мова про вивчення фразеологізмів на уроках
української
мови
, яке поширює знання учнів про безмежний світ людини, виховує повагу до народу-творця, поповнює мовний запас крилатими словами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Байдусь, Сніжана
.
Основні способи словотворення [Текст] / Сніжана Байдусь> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. -
№7/8
. - С. 21-24. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Словотвір український--
Методика
викладання
Методика
викладання
української
мови
Кл.слова (ненормовані):
бліц-опитування
--
зорово-слуховий диктант
--
тренувальні вправи
Анотація:
Розробка уроку з формування мовної компетенції учнів через засвоєння способів словотворення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Вінчковська, Н.
Практичні завдання з культури мовлення та фразеології. Тести, ключі та пояснення для учнів 9-11 класів [Текст] / Н. Вінчковська, І. Костюк> // Педагогічна думка. - 2017. - С. 11-27.
Рубрики:
Методика
викладання
української
мови
Анотація:
Дані практичні завдання та тести підпорядковано потребам навчання культурі мовлення учнів старших класів.Також ці завдання рекомендовано для підготовки старшокласників до ЗНО.
Дод.точки доступу:
Костюк, І.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Зарева, Ірина
.
Мова і мовлення. Фізіологічні основи мовлення [Текст] : Бінарний урок : біологія та українська мова / Ірина Зарева, Поліна Накурда> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. -
№ 2
. - С. 34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Методика
викладання
біології
Методика
викладання
української
мови
Анотація:
У статті подана розробка бінарного уроку з біології та
української
мови
. Метою якого є сформувати ключові компетентності учнів з біології та укр.
мови
на основі міжпредметних зв'язків.
Дод.точки доступу:
Накурда, Поліна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Чеснокова, Марина
.
Розділові знаки в складних реченнях із різними видами зв'язку. Наскрізні лінії в освітньому процесі Нової
української
школи. 9-й клас [Текст] / Марина Чеснокова> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2018. -
№ 13/14
. - С. 43-48. - Бібліогр.: с. 47
Рубрики:
Складні речення--Розділові знаки
Нова українська школа--Досвід роботи вчителя
Методика
викладання
української
мови
Кл.слова (ненормовані):
клоуз-тест
--
випереджувальні індивідуальні завдання
Анотація:
Упровадження наскрізної змістової лінії "Екологія та сталий розвиток" Інтеграція шкільних предметів: українська мова, біологія, охорона здоров'я, інформатика, психологія, етика, економіка, право, історія, філософія. Мультидисциплінарний підхід планування уроку-модулю сприяє формуванню метакогнітивних навичок.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)