Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Методика викладання хімії -- Компетентнісний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Величко, Людмила
.
Компетентнісний
і "ЗУНівський" підходи в навчанні: порівняння ознак [Текст] / Людмила Величко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. -
№ 4
. - С. 2-5 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Методика
викладання
хімії
--
Компетентнісний
підхід
Анотація:
Для методичної роботи в умовах компетентнісної освітньої парадигми мають бути застосовані нові методики навчання. Щоб свідомо їх застосовувати, слід розуміти відмінності між знаннєвими і компетентнісними підходами. Автор розглядає в порівнянні основні ознаки обох підходів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Савчин, Марія
.
Розвиток критичного мислення учнів у аспекті формування їхніх предметних компетентностей з
хімії
[Текст] / Марія Савчин> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. -
№ 2
. - С. 25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Методика
викладання
хімії
--
Компетентнісний
підхід
Кл.слова (ненормовані):
предметна компетентність, критичне мислення, поняття, терміни, символи, судження, висновки
Анотація:
У статті розкриваються деякі методологічні підходи до формування критичного мислення під час вивчення
хімії
у період переходу до компетентнісної освіти. Дано методичні поради, що безпосередньо стосується вивчення основних понять, термінів, мови предмета, розуміння цих понять, вміння поставити запитання, висловити власні судження та робити висновки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Величко, Людмила
.
Наскрізні змістові лінії курсу
хімії
основної школи "Громадянська відповідальність" [Текст] / Людмила Величко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. -
№ 5
. - С. 29-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Методика
викладання
хімії
--
Компетентнісний
підхід
Анотація:
Визнано, що громадянська компетентність є інтегративним утворенням і має формуватись засобами всіх навчальних предметів.
Компетентнісний
потенціал курсу
хімії
основної школи щодо розкриття громадянської відповідальності як ключової компетентності виствітлено в пояснювальній записці до навчальної програми з
хімії
, а ресурси курсу щодо розкриття аналогічної змістової лінії виокремлено у програмі стосовно кожної теми.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)