Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Методика навчання -- Хімія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-28 
1.


    Савчин, Марія.
    Навчальний діалог як форма і метод навчання [Текст] / Марія Савчин // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: Розкрито основні засади і функції навчального діалогу, механізм його організації в моделі "запитання-відповідь" та його значення для активізації навчання хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Величко, Людмила.
    Серкіт-тренінг у навчанні хімії [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 30-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті запропоновано такий метод навчання як серкіт-тренінг. Тренінгові програми дають змогу учням, які набули навичок під час вивчення певного розділу чи теми, застосувати ці навички в наступних розділах чи навіть у інших навчальних предметах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Лукашова, Ніна.
    Взаємозв'зок навчання і розвитку учнів [Текст] / Ніна Лукашова // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті йдеться про те, що посиленої уваги в процесі вивчення фахової методики вимагає розвивальне навчання і насамперед проблемність як його важливий структурний елемент, що створює оптимальні умови для розвитку творчих можливостей учнів, їхньої самостійності та пізнавальної активності в процесі навчання хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Мансуров, Батир.
    Модульне навчання. Добування і властивості циклоалканів [Текст] / Батир Мансуров // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 37-38. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті пропонується розробка технології модульного навчання у процесі вивчення тем "Добування циклоалканів" і "Хімічні властивості циклоалканів".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Корнілов, Михайло.
    Заміщені функціональні похідні алканів : скільки їх? [Текст] / Михайло Корнілов // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 46-47
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті розповідається про те, як знайти число ізомерів заміщених похідних алканів, що містять функціональні групи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Титаренко, Наталя.
    Рівень сформованості хімічної компетентності в учнів 8 класів [Текст] / Наталя Титаренко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 16-22
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті досліджується рівень сформованості базових природничо-математичних компетенцій учнів 8 класів, які повинні оволодіти базовими знаннями з предметів, необхідних для подальшого вивчення предметів природничо-математичного циклу.


Знайти схожі

7.


    Староста, Володимир.
    Задачі в навчанні хімії : молярна концентрація розчиненої речовини [Текст] / Володимир Староста // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 37-40. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Кл.слова (ненормовані):
задача (пряма, обернена, аналогічна), методика розв'язування, молярна концентрація розчиненої речовини.
Анотація: Описано методику розв'язування та складання задач (прямих, обернених, аналогічних) з теми "Розчини" на прикладі молярної концентрації розчиненої речовини.


Знайти схожі

8.


    Юзбашева, Галина.
    Диференційоване навчання хімії в гімназії [Текст] / Галина Юзбашева // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання, пропедевтика, допрофільне, профільне навчання, елективні курси
Анотація: У статті розкрито етапи організації диференційованого навчання в гімназії, а також зміст, форми і результати роботи педагогів з учнями.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Сьомик, Олена.
    Завдання з хімії, 7-8 класи [Текст] / Олена Сьомик // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 16-20
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті подані завдання з хімії, для учнів 7-8 класів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Вороненко, Тетяна.
    Екологічні поняття в темі "Кругообіг елементів у природі", 10 клас [Текст] / Тетяна Вороненко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті розглянуто один із основних елементів - Нітроген, що зумовлює існування живих організмів. У природі основна хімічна форма існування Нітрогену - це атмосферний азот. Він, як і більшість інших хімічних елементів, бере участь у великому і малому кругообігах речовин.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Грабовий, Андрій.
    Ефективність методики оновленого шкільного хімічного експерименту [Текст] / Андрій Грабовий // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 31-35. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Кл.слова (ненормовані):
хімічний експеримент -- методика експерименту -- загальноосвітні навчальні заклади


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Величко, Людмила.
    Методична система навчання хімії : перезавантаження [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 3. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті ідеться про доцільність превентивного характеру методичного впливу вчителя з метою успішного функціонування методичної системи навчання хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Юзбашева, Галина.
    Підготовка вчителя хімії до упровадження диференційованого навчання [Текст] / Галина Юзбашева // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 20-22. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання, самореалізація, освітня траєкторія, готовність учителя, мотивація
Анотація: Диференційоване навчання старшокласників загальноосвітньої школи зумовлює потребу в цілеспрямованому неперервному формуванні знань й умінь, які необхідні для вибору та опанування майбутньої професії. Важливим є не лише здобуті знання й уміння, а й їх реалізація.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Мансуров, Бакир.
    Модульне навчання хімії : завдання для визначення вихідних знань учнів [Текст] / Бакир Мансуров // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 23-24. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Кл.слова (ненормовані):
модульне навчання -- ізомерія -- номенклатура -- властивості
Анотація: Наведено завдання для вихідних знань учнів під час модульного вивчення алканів. Виконання та оцінювання знань самими учнями дадуть змогу перевірити, чи відповідають опорні знання засвоєнню нової теми. Складено завдання на виявлення знань про ізомерію, номенклатуру, властивості алканів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Волочаєва, Тетяна.
    Перші кроки в навчанні хіміїї [Текст] / Тетяна Волочаєва // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 1. - С. 27-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті представлені перші кроки в навчанні хімії, як цікавої науки. Нерозуміння початкових хімічних понять призводить до відторгнення учнем хімії свідомо або несвідомо. Якщо учень не розуміє, що таке валентність, то далі вивчати хімію не має сенсу, бо формулу складної речовини учень не складе самостійно.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Грабовий, Андрій.
    Навчальний хімічний експеримент як чинник формування в учнів математичної компетентності в шкільному курсі хімії [Текст] / Андрій Грабовий // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 2. - С. 8-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: Мета статті - розкрити теоретико-методичні засади використання хімічного експерименту з метою формування математичної компетентності учнів під час вивчення хімії у ВНЗ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Перешивана, Лариса.
    Тема уроку : "Пластмаси, синтетичні каучуки, гума, штучні й синтетичні волокна" [Текст] / Лариса Перешивана // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 4. - С. 17-21
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті подано розробку уроку з хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Вороненко, Тетяна.
    Розв'язування задач з хімії, 10-11 класи [Текст] / Тетяна Вороненко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 4. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: Програма курсу призначена для учнів, які навчаються за рівнем стандарту і профільним рівнем. Мета курсу - сформувати в учнів предметні та ключові компетентності засобами розв'язування задач з хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Староста, Володимир.
    Навчальні завдання з теми "Оксиген і кисень" [Текст] / Володимир Староста // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 3. - С. 11-13
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті розгядаються деякі приклади завдань під час вивчення Оксигену та кисню.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

20.


    Грабовий, Андрій.
    Навчальний хімічний експеримент як засіб реалізації наскрізних змістових ліній шкільного курсу хімії [Текст] / Андрій Грабовий // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 3. - С. 14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті описані техніки виконання хімічних досліджень. Мета дослідження полягає у висвітленні теоретико-методичних засад використання навчального хімічного експерименту як засобу реалізації наскрізних змістових ліній шкільного курсу хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)