Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Музичне виховання -- Дошкільні навчальні заклади -- Розвиток мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Барабаш, Ольга.
    Абетка ритму [Текст] : музичне заняття для дітей середньої групи / Ольга Барабаш // Палітра педагога. - 2018. - № 5. - С. 26-28
Рубрики: Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
ритмічні ігри -- музично- ритмічне виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Завісько, Наталія.
    Чап-чап-чап - чалапаємо в такт [Текст] / Н. Завісько // Музичний керівник. - 2018. - № 12. - С. 32-33. - Зміст: Звукова палітра літери "ч" ; "Ч"-чистомовка ; Пісня чапельки ; Бонус-вправа "Запуск літачка"
Рубрики: Педагогіка--Логопедія--Інтонаційні вправи
   Дошкільне виховання--Ігрові методи навчання

   Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади--Розвиток мовлення

Анотація: Інтонаційні вправи дають змогу в ігровій формі акцентувати увагу дітей на вимові складів із потрібним звуком. До інтонаційних вправ рекомендовано додавати також рух, аби діти мали мотивацію продовжувати повторювати вправу знову й знову.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Литовченко, Валентина
    Зимові мелодекламації : для дітей середньої та старшої груп [Текст] / Валентина Литовченко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 38-39
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Музичне виховання
   Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- рухова активність -- гра -- мелодекламація
Анотація: "Мелодекламації - ефективний сучасний інструмент усебічного розвитку дошкільнят: їхнього мовлення, уваги, вокальних та артистичних здібностей, чуття ритму та координації рухів. Крім того, це чудовий засіб корекції психоемоційного стану. Оскільки мелодекламації будуються на імпровізації та дитячій творчості, вони не потребують тривалої підготовки й репетицій. Тож з їх допомогою буде зовсім неважко збагатити музичні, мовленнєві, інтегровані заняття, розваги".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Винокурова, Л..
    Прийшов котик до маляток - в мовленні їх поправляти [Текст] : поспівки для дітей дошкільних груп / Люсьєна Винокурова // Палітра педагога. - 2020. - № 2. - С. 18-19
Рубрики: Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади--Розвиток мовлення
   Дошкільне виховання--Розвиток мовлення



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)