Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Освіта -- Реформування галузі -- Україна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Козіна, Ірина.
    "І чужому навчайтесь, й свого не цурайтесь" [Текст] : реформа освіти / І. Козіна // Голос України. - 2016. - 22 жовт. (№ 201). - С. 1, 4
Рубрики: Освіта--Реформування галузі--Україна
Кл.слова (ненормовані):
автономія школи -- система керівництва -- системні керівники шкіл -- директор-менеджер -- директор-лідер


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


   
    Пріоритети реформування [Текст] / підгот. Наталія Кулик // Освіта України. - 2016. - 31 жовт. (№ 43). - С. 7 : фот.
Рубрики: Освіта--Реформування галузі--Україна
Кл.слова (ненормовані):
дитиноцентризм
Анотація: Вирішення проблем середньої освіти лежить не лише у площині політичних рішень, а також полягає у науковому обгрунтуванні й методичному забезпеченні трансформаційних процесів в освіті.


Дод.точки доступу:
Кулик, Наталія \підгот.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Таланчук, Петро (Президент Відкритого Міжнародного університету розвитку людини "Україна", перший міністр освіти Незалежної України).
    Модель процвітаючої України [Текст] / П. Таланчук // Українське слово. - 2016. - 7-13 груд. (№ 49). - С. 1, 6-7 : портр.
Рубрики: Освіта--Реформування галузі--Україна
   Наука--Освіта--Фінансування--Україна

Анотація: За словами автора "Реформи в Україні треба починати не з поліції, а з освіти і культури. В Україні має правити "культ знань", який виховає творців, а не кваліфікованих споживачів. А хто думає про майбутнє, той творить освіту і науку."


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Ковалів, Інна.
    Читаємо мовчки? [Текст] / І. Ковалів // Урядовий кур'єр. - 2016. - 3 груд. (№ 228). - С. 5 : іл. - Зміст: Чому у класі не можна ходити ; Простір для творчості ; Оцінка не стимулює вчитися
Рубрики: Освіта--Реформування галузі--Україна
   Освіта--Зарубіжний досвід--Німеччина--Фінляндія

Кл.слова (ненормовані):
дитиноцентризм -- нова концепція освіти -- індивідуальні здібності -- інтерес до здобуття освіти -- навантаження зайвою інформацією


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Гриневич, Лілія.
    Стандарти, навчальні плани і програми: чому і навіщо? [Текст] / Л. Гриневич // Освіта України. - 2017. - 3 квіт. (№ 13). - С. 4 : фот.
Рубрики: Освіта--Реформування галузі--Україна
   Освіта України--Програми--Навчальні плани

Анотація: Про старт Нової української школи, оновлення програм і нові Типові навчальні плани.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Гриневич, Лілія (міністр освіти і науки України).
    "Щоб критично мислити, потрібно мати ціннісну платформу" [Текст] / Л. Гриневич ; розмову вели : Каріна Хачатар'ян та Оксана Скільська // День. - 2017. - 21-22 лип. (№ 125/126). - С. 14-15
Рубрики: Освіта--Реформування галузі--Україна
Кл.слова (ненормовані):
розмір стипендії -- партнерство з батьками -- опорна школа -- змішане навчання -- стандарти вищої школи


Дод.точки доступу:
Хачатар'ян, Каріна \розмову вела.\; Скільська, Оксана \розмову вела.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Дзега, Людмила.
    Андрагогічні аспекти експериментальної діяльності в умовах сільської школи [Текст] / Л. Дзега // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 23/24. - С. 25-53 : іл., табл. - Зміст: Основні принципи неперервної освіти (за "Меморандумом неперервної освіти" Європейського Союзу) ; Стадії розвитку концепцій неперервної освіти в Україні ; Моделі неперервної освіти ; Приклади деяких емпіричних методів (заснованих на досвіді) ; Психологічні типи педагогів (за К.Юнгом) ; Діагностична шкала для визначення творчого потенціалу педагога ; Психолого-педагогічна характеристика вчителя ; Структурна модель педагогічної творчості ; Анкета "Діагностування мотивів професійного вдосконалення вчителів" ; Анкета для визначення мотивів педагога щодо підвищення професійного рівня, самоосвіти молодих вчителів
Рубрики: Педагоги--Неперервна освіта
   Освіта--Реформування галузі--Україна

   Сільські загальноосвітні школи--Досвід роботи

Кл.слова (ненормовані):
андрагогіка -- діагностування -- тест -- самозвіти -- рівень креатоивності -- самодіагностування -- перспективний педагогічний досвід -- креативність
Анотація: Для вивчення теми неперервної освіти педагогів автором матеріалу було узагальнено досвід діяльності сільських шкіл Драбівського, золотоніського, чорнобаївського районів Черкаської області та Гребінківського ройону Полтавської області, а також вирішенню цієї проблеми сприяла участь в експерименті регіонального рівня.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ревнивцева, Т. А.
    Учительська праця позаочі [Текст] / Т. А. Ревнивцева // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 4. - С. 31-32
Рубрики: Освіта--Реформування галузі--Україна
Анотація: Чи готова насправді школа до змін?Думка вчителів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)