Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Педагогіка -- Дидактика -- Методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
12
Показані документи
с 1 за 12
>
1.
Марченко, С. Ю.
Тренінгові
методи
ки у превентивному вихованні / С. Ю. Марченко> // Виховна робота в школі. - 2011. -
№ 3
. - С. 21-25. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Методи
навчання
Виховання--Теорія і методологія
Кл.слова (ненормовані):
тренінг
--
методи
ка проведення тренінгу
Анотація:
В статті представлено особливості організації й
методи
ки проведення тренінгу як форми групової роботи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Игнатьева, Е. Ю.
Познавательная компетентность студентов в современном социокультурном контексте [Текст] / Е. Ю. Игнатьева> // Alma mater. - 2011. -
№ 9
. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст.
ББК
74.58
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Методи
навчання
Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна ситуація
Анотація:
В статье представлена концепция развития познавательной компетенции студентов в образовательном процессе современного вуза.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Брижата, О.
Вибір
методи
к для індивідуальних стилів
навчання
/ О. Брижата> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 3
. - С. 46-50
ББК
74.202.4/9
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Методи
навчання
Початкова освіта--
Методи
навчання
Кл.слова (ненормовані):
візуальний стиль
навчання
--
слуховий стиль
навчання
--
кінестетичний стиль
навчання
--
візуал
--
аудіал
--
кінестетик
Анотація:
В статті висвітлено особливості
навчання
дітей в залежності від типу сприймання інформації, охарактеризовано
методи
ки
навчання
для кожного типу.
Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Знайти схожі
>
4.
Назарук, В.
Эйдетические формы обучения / В. Назарук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 4
. - С. 56-58
ББК
74.202
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Методи
навчання
Початкова освіта--Російська мова
Педагогіка
--Досвід вчителів
Кл.слова (ненормовані):
эйдетическая память
--
образное мышление
--
эйдотехническое воспритятие
--
мнемотехника
--
мнемотехнический прием
--
опорный сигнал
Анотація:
Автор делится опытом использования различных форм и методов развития образной памяти на уроках русского языка. Применение эйдетической
методи
ки эффективно и ведет к сотрудничеству и совместному творчеству учителя и ученика, повышает мотивацию учения, развивает креативные способности учащихся, заставляя подключать воображение и образное мышление. Идея педагогического опыта: обеспечение положительной динамики прочных орфографических и пунктуационных навыков на основе использования приемов учебного моделирования, эйдетических форм обучения русскому языку для наиболее эффективного запоминания и хранения информации.
Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Знайти схожі
>
5.
Колісник, Віктор
.
Організація самостійної роботи на уроках історії [Текст] / В. Колісник> // Історія в школі. - 2012. -
№ 4
. - С. 26-27
ББК
74.202
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Методи
навчання
Анотація:
Автор статті зазначає, що запорукою свідомого засвоєння знань. підвищення пізнавальної активності учнів, виховання у них працьовитості, наполегливості ініціативності, творчого ставлення до праці є добре організована самостійна робота на уроках.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Барчука, В.
Педагогічні прийоми / В. Барчука> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 6
. - С. 62-67
ББК
74.262.23
Рубрики:
Фізика--
Методи
ка
навчання
та викладання
Педагогіка
--
Дидактика
--
Методи
навчання
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна техніка
--
мнемоніка
--
прийом "Брифінг"
--
прийом "Аукціон"
--
конфлікти
--
прийоми групової пізнавальної активності
--
комунікативна атака
Анотація:
Автор ділиться досвідом використання прийомів для розвитку предметної пам'яті на уроках фізики.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Артеменко, В.
Навчатися граючись / В. Артеменко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 6
. - С. 42-43
ББК
74.202
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Методи
навчання
Кл.слова (ненормовані):
гра
--
ігрова діяльність
--
ігрові
методи
навчання
Анотація:
В статті висвітлено особливості використання ігрових форм і методів в навчальному процесі.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Куприянов, Б.
Педагог - ребенок - метафора / Б. Куприянов> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 6
. - С. 8-9
ББК
74.202
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Методи
навчання
Педагогіка
--Педагогічне спілкування
Кл.слова (ненормовані):
метафора
--
заимодействие учителя и ученика
Анотація:
В статье представлен материал об использовании метафоры во взаимодействии учителя и ученика.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Янова, В.
Анкета 5 із 25 / В. Янова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 9
. - С. 27-29. - Зміст: Етапи роботи з анкетою ; Практичне застосування інтерактивного методу "Анкета 5 із 25" на уроці економіки ; Тренінг "Образ успішного викладача" для вчителів з використанням методу "Анкета 5 із 25" ; Тренінг для директорів шкіл "Риси ефективного управлінця" з використанням методу "Анкета 5 із 25"
ББК
74.202
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Методи
навчання
Анотація:
В статті представлено практичне застосування інтерактивного методу на уроках і тернінгах для вчителів та управлінців.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Мельников, Ю. О.
Реферат - сегодня и завтра. Видеореферат как новая форма работы / Ю. О. Мельников> // Географія : наук.-метод. журн. - 2013. -
№ 15/16
. - С. 52-55
ББК
74.202
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Педагогіка
--
Дидактика
--
Методи
навчання
Кл.слова (ненормовані):
реферат
--
Інтернет
Анотація:
Реферат. Старая форма как урочной, так и внеурочной работы, применяемая в школе. Казалось, бы, все понятно, как применять, где, и в каких случаях. Однако, опыт показывает, что все не так просто, особенно сейчас с возникновением Интернета.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
11.
Кісельова, С.
Гра як педагогічне явище / С. Кісельова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. -
№ 7-8
. - С. 30-37
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Методи
навчання
Педтехнології--Ігрові
Кл.слова (ненормовані):
дитяча гра
--
дидактична гра
--
структура дидактичної гри
Анотація:
Визначено роль гри як методу в навчально-виховному процесі, розкрито психологічні основи гри, з’ясовано суть дидактичної гри, її особливості, описано структуру дидактичної гри, окреслено умови забезпечення ефективності застосування дидактичних ігор, висвітлено особлдивості використання комп’ютерних технологій в системі організації навчальної діяльності молодших школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Тоерно, Сергій
.
Критично мисляча особистість: як нею стати? / С. Тоерно> // Історія в рідній школі. - 2018. -
№ 11
. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Методи
навчання
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення
--
освіта
--
зріла особистість
--
довіра
Анотація:
Розглянуто роль ключових переконань та ланцюжок "Ключові переконання - автоматичні думки - емоції - почуття - поведінка" на прикладі авторитарної особистості та демократичної особистості вчителя. Розглядається проблема локусу контролю учителя, аналізуються характеристики понять "Зріла особистість" та "незріла особистість".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)