Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Дошкільна -- Ознайомлення з навколишнім світом<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Шелестова, Людмила
    Предмети навколо нас : освітня робота зі старшими дошкільнятами протягом тижня [Текст] / Людмила Шелестова // Дошкільне виховання. - 2013. - № 10. - С. 22-24
ББК 74.10
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Ознайомлення з навколишнім світом
   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра -- предметне середовище -- предметно-практична компетентність
Анотація: Подано послідовність розкриття вступної теми до циклу "Предмети навколо нас" протягом тижня. Мета цієї освітньої роботи - ознайомлювати дітей з предметним середовищем, функціями, історією виникнення деяких предметів; особливостями використання різних предметів людьми різних професій; розвивати вміння визначати особливості предметів, їх відмінності одне від одного за формою, величиною, функціями; розвивати здатність творчо використовувати предмети у власному житті; учити дітей самостійно створювати деякі предмети.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Присяжнюк, Лариса
    Екологічна казка у роботі зі старшими дошкільнятами [Текст] / Лариса Присяжнюк; Лариса Присяжнюк // Дошкільне виховання. - 2014. - № 9. - С. 20-24 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.14
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Ознайомлення з навколишнім світом
   Педагогіка--Дошкільна--Екологічне виховання

Анотація: В статті йдеться про особливості методики роботи з авторською екологічною казкою. Подано розробку заняття з пізнавального розвитку для старших дошкільнят, мета якого - формувати уявлення дітей про особливості зародження рослини з насінини та умови проростання насіння; закріплювати вміння розрізняти рослини за їхніми плодами; продовжувати ознайомлювати дітей зі змінами, які відбуваються в природі восени; викликати інтерес до вивчення й дослідження природи; розвивати мовлення, мислення, пам'ять, увагу, уяву; виховувати бережне ставлення до всьго живого та ін.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)