Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Дошкільне навчання -- Розвиток математичних уявлень<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.


    Колодій, І.
    Математичний ярмарок : інтегроване заняття для старших дошкільнят з математики та народознавства [Текст] / Іванна Колодій // Дошкільне виховання. - 2011. - № 11. - С. 28-30
ББК 74.102.13
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
   Педагогіка--Дошкільне виховання--Народознавче

Кл.слова (ненормовані):
ярмарок -- загадки -- прислів'я та приказки про осінь -- сажень -- лікоть -- аршин
Анотація: Розробка інтегрованого заняття для старших дошкільнят з математики та народознавства, мета якого - розширювати уявлення дітей про національну традицію ярмаркування, особливрсті українського менталітету: емоційність, миролюбність; закріплювати вміння вимірювати довжину та об'єм за допомогою умовних народних мірок; закріплювати навички кількісної лічби в межах 10; формувати вміння розв'язувати логічні завдання ; розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Сквоцова, С.
    Формування логіко-математичної компетентності п'ятирічних [Текст] / Світлана Сквоцова // Дошкільне виховання. - 2011. - № 10. - С. 15-19. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.102.13
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
розумове виховання -- логічне мислення -- п'ятирічні діти -- вікові особливості -- сприйняття -- математичне мовлення -- геометричні фігури
Анотація: Подано авторську розробку системи роботи щодо формування логіко-математичної компетентності п'ятирічних дітей. Обгрунтовано напрями, запропоновано змістові лінії за якими може здійснюватися формування готовності п'ятирічних дітей до навчання математики в початковій школі, визначено порядок подання окремих тем та проілюстровано практичну частину роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Нікітченко, Світлана
    Вивчаємо математику з паличками Кюїзенера [Текст] / Світлана Нікітченко // Дошкільне виховання. - 2012. - № 3. - С. 16-19
ББК 74.102.13
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
палички Кюїзенера
Анотація: Автор статті розповідає про методику роботи з кольоровими паличками Кюїзенера. Подано розробки дидактичних ігор, занять, вправ з цим матеріалом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Шустікова, Олена
    Як у народі лічили : заняття з народної математики для старших дошкільнят [Текст] / Олена Шустікова, Валентина Діхтяренко // Дошкільне виховання. - 2012. - № 8. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.13
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
народознавче виховання -- лічба
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - розширювати світогляд дітей; ознайомлювати з основами народної математики, народною лічбою, римськими цифрами; формувати уявлення про числові групи (пара, трійка, п'ятка, десяток, копа, сніп); формувати елементарні економічні уявлення; вправляти в лічбі; розвивати уяву, мислення, мовлення та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Туленко, Олена.
    Хід конем: шахи для дошкільнят [Текст] / Олена Туленко // Дошкільне виховання. - 2012. - № 10. - С. 28-31
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
   Розумове виховання

Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра -- шахові ходи -- правила гри в шахи -- рокірування -- взяття на проході -- перетворення -- шахова перемога -- шахова нічия
Анотація: Подано практичну розробку інтегрованого заняття з пріоритетом завдань логіко-математичного розвитку для дітей середньої групи, мета якого - закріплювати знання дітей про шахові фігури, їхнє положення на дошці; продовжувати ознайомлювати з ходами шахових фігур; закріплювати знання про властивості геометричних фігур; розвивати вміння працювати з паличками Кюїзенера; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати уважність та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Пасхал, Любов
    Ми ділили апельсин : заняття для дітей середньої групи [Текст] / Любов Пасхал // Дошкільне виховання. - 2013. - № 2. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
пальчикова гімнастика -- фізкультхвилинка -- лічба
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - закріпити знання дітей про колір, форму, розмір, цифри (в межах 5), поняття "багато-мало", "багато-один", "рівність-нерівність"; формувати вміння ділити ціле на частини, об'єднувати частини в ціле; розвивати уяву, пам'ять, мовлення, мислення, дрібну моторику; виховувати самостійність, щедрість та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Логачевська, С.
    Підготовка до школи дітей, які не відвідують дитячий садок [Текст] / Світлана Логачевська, Тетяна Логачевська // Початкова школа. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК 74.1
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
підготовка дошкільників -- число і цифра 4
Анотація: Стаття присвячена питанням підготовки майбутніх першокласників з математики. Наведено методичні розробки на тему "Число і цифра 4".


Дод.точки доступу:
Логачевська, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Щербакова, Катерина
    Математика розум упорядковує [Текст] / Катерина Щербакова // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 19-22 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний розвиток -- математична компетентність
Анотація: В статті йдеться про організацію освітньо-виховного процесу у дитсадку таким чином, щоб діти постійно могли вправлятися у виконанні математичних і логічних операцій, щоб кожна дитина могла реалізувати свої інтереси та здібності повною мірою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Зайцева, Лариса
    Дошкільнятам про числа і цифри [Текст] / Лариса Зайцева // Дошкільне виховання. - 2013. - № 12. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
написання цифр
Анотація: В статті йдеться про важливу складову формування математичних уявлень дошкільнят - ознайомлення з числами та їх записами. Подано прийоми ознайомлення з написаними цифрами. Пропонується розробка заняття для дітей середньої групи, мета якого - формувати розуміння того, що число позначається відповідною цифрою; ознайомлювати з цифрою "1"; удосконалювати вміння використовувати набуті знання у життєвих ситуаціях; розвивати увагу, мислення; виховувати інтерес до математики та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Зайцева, Л.
    Щоб математика розум впорядкувала [Текст] : розвивальне навчання / Лариса Зайцева // Дошкільне виховання. - 2014. - № 7. - С. 17-21.
ББК 74.102.13
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
формування математичних уявлень -- пізнавальний діалог -- активна діяльність дітей -- внутрішні дії -- узагальнений спосіб дій -- суттєві ознаки об'єктів
Анотація: У статті визначено методику формування математичних уявлень у дітей дошкільного віку, окреслено основні напрями і методи роботи. Автор акцентує увагу на нових підходах до навчання, мета якого - не накопичення інформації, а розвиток здібностей дитини, активізація її пізнавальної діяльності.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

11.


    Патій, Леся
    Де заховалася ти, осене, в казках? : інтегрована діяльність старших дошкільнят [Текст] / Леся Патій // Дошкільне виховання. - 2014. - № 10. - С. 27-29 . - ISSN 0321-1401
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
слуховий диктант -- математична фізкультхвилинка
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для старших дошкільнят, мета якого - уточнювати уявлення дітей про час (день, тиждень, місяць, пори року), явища, характерні для осені; вправляти у порядковій та кількісній лічбі в межах десяти; вчити узгоджувати кількісний склад предметів з числами, складати ціле з частин, орієнтуватися на аркуші паперу; формувати уявлення про зміст математичних понять; розвивати наочно-образне мислення, увагу, пам'ять інтерес до математики, дрібну моторику та ін.

Утримувачі документа:
ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Науменко, Олена
    Монтессорі-підхід до математики [Текст] / Олена Науменко, Анна Найда // Дошкільне виховання. - 2014. - № 8. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.13
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
Монтессорі-педагогіка -- доматематична підготовка
Анотація: В статті описано завдання доматематичної підготовки у Монтессорі-класі та принципи подачі математичного матеріалу. Представлено навчальний план з математики за системою Монтессорі, який складається з 6 розділів.


Дод.точки доступу:
Науменко, Олена
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Стеценко, Ірина
    Конструюємо математичні казки [Текст] / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2015. - №9. - С. 13-16
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивна казка -- комбінаторне мислення -- логічне мислення
Анотація: В статті йдеться про те, як організувати конструкторську діяльність дітей на заняттях з математики, розвивати логічне та комбінаторне мислення, будувати пізнавальні казки разом з вихованцями.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Стеценко, Ірина
    Фрактали: математика, мистецтво, винахідництво. Впроваджуємо STREAM-освіту [Текст] / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 8-9
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
фрактали і мистецтво -- фрактали і винахідництво -- фрактали в природі -- фрактали в техніці -- STREAM-освіта -- геометричні фігури -- фрактальна геометрія
Анотація: В статіі йдеться про формування нестандартного інженерного мислення дітей, інтересу до точних наук і винахідницьких здібностей засобами STREAM-освіти. Зацікавити малят математикою, показати красу ліній, кольору, геометричних фігур, двовимірного і тривимірного простору допоможуть математичні візерунки - фрактали.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Терещенко, Ірина
    Сюжетні задачі - гімнастика для розуму [Текст] / Ірина Терещенко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 10. - С. 21-24
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
сюжетна задача -- задачі на збільшення чи зменшення
Анотація: Пропонується авторська методика організації роботи з дошкільнятами щодо розв'язування і складання сюжетних задач. Розв'язуючи такі задачі, діти вчаться розуміти зміст абстрактних понять, переходи від дій з конкретними предметами та їх образами до дій з числами, робити умовиводи, доводити правильність свого розв'язку, закріплювати навички кількісної лічби; ознайомлюються з арифметичними операціями.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Єніна, Людмила
    Захопливі та незвичні сюжети геометричні : логіко-математичні завдання для старших дошкільнят [Текст] / Людмила Єніна // Дошкільне виховання. - 2015. - № 12. - С. 22-23
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
геометричні фігури -- ігровий метод -- математична казка
Анотація: Подано добірку логіко-математичних завдань з елементами практичної й пошукової діяльності. Використання таких завдань зацікавить малят, пожвавить їх пізнавальну діяльність під час ознайомлення з геометричними фігурами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Спіркіна, Тетяна
    Прямокутник. Цікаво познайомитись! : заняття для дітей середньої групи [Текст] / Тетяна Спіркіна // Дошкільне виховання. - 2016. - № 5. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
геометричні фігури -- дидактична вправа -- рухлива гра -- фізкультхвилинка
Анотація: Подано розробку заняття для дітей середньої групи, мета якого - розвивати спостережлиість та увагу дітей, уміння аналізувати й узагальнювати; виховувати бажання допомагати іншим; ознайомлювати малят з геометричною фігурою - прямокутником; учити розпізнавати чотирикутники серед інших відомих фігур та у довкіллі; порівнювати групи предметів за кількістю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Харченко, Оксана
    Порядок потрібен скрізь : інтегроване заняття логіко-математичного спрямування для дітей середньої групи [Текст] / Оксана Харченко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 28-29
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
математичне заняття -- послідовність
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття логіко-математичного спрямування для дітей середньої групи, мета якого - розвивати кмітливість, творчі здібності, вміння робити висновки, доводити свою думку; виховувати товариськість, прагнення допомагати іншим; сприяти засвоєнню дітьми тлумачення поняття "порядок" як розміщення побутових речей на певних місцях та як визначеної послідовності елементів у математиці; вправляти дітей у класифікації, порівнянні, вмінні розташовувати предмети від найвищого до найнижчого; закріплювати навички порядкової та кількісної лічби.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Митник, Олександр
    Розвиваємо мислення: блоки Дьєнеша [Текст] / Олександр Митник, Світлана Задніпрянець // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 4-7
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
дисципліна розуму -- розвиток мислення і мовлення -- блоки Золтана Дьєнеша -- ігрові методи -- логічне мислення
Анотація: Статтю присвячено опису використання логічних блоків Золтана Дьєнеша у роботі з дошкільнятами для засвоєннями ними математичних понять і розвитку логічного мислення.


Дод.точки доступу:
Задніпрянець, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Нестерук, Наталія
    Веселий ґудзичок : заняття для дітей середньої групи [Текст] / Наталія Нестерук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 30-31
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
математичне заняття -- засоби навчання -- пальчикова гра -- фізкультхвилинка
Анотація: Подано розробку заняття для дітей середньої групи, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з предметами найближчого побутового оточення - ґудзиками, їх видами, фукціональним призначенням; закріплювати навички кількісної і порядкової лічби, вміння співвідносити число з цифрою; вправляти в орієнтуванні у просторі; вдосконалювати вміння добирати дієслова з протилежним значенням; розвивати мислення, пам'ять, зосередженість, дрібну моторику; виховувати уважність, самостійність та ін.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)