Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Педагогіка -- Дошкільне навчання -- Розумове виховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Пащенко, О.
Ейдетичні завдання для зимового
навчання
[Текст] / Ольга Пащенко> //
Дошкільне
виховання
. - 2011. -
№ 2
. - С. 16-18. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розумове
виховання
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєвий розвиток
--
заняття з математичного розвитку
--
заняття з ейдетики
--
друдли
Анотація:
Використання прийомів ейдетики на заняттях різного спрямування сприяє інтенсифікації гармонійного розвитку дитини та швидкому й легкому засвоєнню нею знань з певної теми. В статті подано розробки ейдетичних завдань до тем "Іграшки" та "Плоди".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Бобир, Валентина
Розвиваємо діалектичне мислення дошкільнят [Текст] / Валентина Бобир> //
Дошкільне
виховання
. - 2013. -
№ 10
. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.10
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розумове
виховання
Кл.слова (ненормовані):
дружба
--
діалектичне мислення
--
комунікативна компетентність
--
творче мислення
Анотація:
У статті йдеться про розвиток діалектичного мислення у дошкільнят, яке дозволяє різнобічно бачити об'єкти та ситуації, розуміти причини виникнення протиріч та способи їх узгодження, знаходити найефективніші шляхи розв'язання проблемних ситуацій. Подано розробку комплексного заняття з елементами театралізованої діяльності для старших дошкільня, мета якого - сприяти розвитку комунікативної та соціальної компетентності дітей; вправляти у розв'язанні проблемних ситуацій; формувати чітке уявлення про риси характеру, стиль поведінки; розвивати діалектичне мислення; удосконалювати зв'язне усне мовлення дошкільників; виховувати культуру поведінки та ін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Імбер, Вікторія
Формуємо комбінаторні уявлення дітей [Текст] / Вікторія Імбер> //
Дошкільне
виховання
. - 2013. -
№ 11
. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.1
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розумове
виховання
Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
комбінаторне мислення
--
палички Кюїзенера
Анотація:
Подано поради щодо формування елементарних комбінаторних уявлень і внінь дітей. Пропонуються ігрові завдання на опанування елементів комбінаторики, які доречно використовувати у роботі зі старшими дошкільнятами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Павловська, Ірина
Допоможемо гостю з Місяця : заняття з використанням елементів ейдетики для дітей середньої групи [Текст] / Ірина Павловська, Наталія Горобчук> //
Дошкільне
виховання
. - 2014. -
№ 4
. - С. 33-35 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.1
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розумове
виховання
Кл.слова (ненормовані):
фізкультхвилинка
--
запам'ятовування
--
образне мислення
--
уява
Анотація:
Подано розробку заняття для середньої групи, мета якого - розвивати асоціативне, образне та логічне мислення, пам'ять, уяву дітей за допомогою прийомів ейдетики; закріплювати уявлення дітей про довкілля, знання назв своєї країни та її міст, кольорів веселки, ліній, властивостей різних матеріалів; удосконалювати вміння розповідати прозові та віршовані тексти за малюнками; розвивати зв'язне мовлення, пізнавальну активність, креативне мислення; виховувати впевненість у своїх силах, доброзичливе ставлення одне до одного.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Митник, Олександр
Як виховати дошкільника-діяча [Текст] / Олександр Митник, Лариса Рижньова, Лариса Захаренко> //
Дошкільне
виховання
. - 2016. -
№ 2
. - С. 6-10
РУБ
CUKK-VDPU
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розумове
виховання
Кл.слова (ненормовані):
розвивальне освітнє середовище
--
логічні завдання
Утримувачі документа:
ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32
Дод.точки доступу:
Рижньова, Лариса; Захаренко, Лариса
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)