Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Школознавство<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


   
    Актуальні діалоги : [психологічні та педагогічні поради)] [Текст] // Фізичне виховання в школах України. - 2013. - № 4. - С. 1-16(Дод. 2)
ББК 74.204
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
виступ -- спілкування -- учитель і батьки -- класний керівник
Анотація: У рубриці "Актуальні діалоги" представлені психологічні та педагогічні поради.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Калошин, В.
    Як виконується головне завдання школи [Текст] / Володимир Калошин // Початкова школа. - 2013. - № 7. - С. 54-56.
ББК 74.204
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
особистісна система навчання -- несформована особистісна система навчання -- модель школи ХХІ ст.
Анотація: Стаття присвячена проблемі - навчити учня вчитися, але вирішення її відкриває перспективи роботи не на основі застарілої інформації, а на задоволенні інтересу школярів до загального й універсального.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Мелешко, В.
    Функціонування освітнього округу на засадах інтеграції як умова розвитку освіти в сільській місцевості [Текст] / Віра Мелешко // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 1-3.
ББК 74.204
Рубрики: Освіта--Організація--З'їзди, конференції--Україна
   Педагогіка--Школознавство

Кл.слова (ненормовані):
науково-практична конференція -- освітній округ в сільській місцевості
Анотація: У статті подано інформацію про Всеукраїнську науково-практичну конференцію за темою "Організаційно-педагогічні умови функціонування освітнього округу у сільській місцевості", яка відбулася 13-14 листопада 2014 року у м. Івано-Франківськ. У ході конференції обговорено актуальні проблеми функціонування освітніх округів у сільській місцевості різних регіонів України, зокрема, теоретико-методичні засади функціонування освітніх округів у сільській місцевості, результати дослідження зазначеної проблеми, науково-методичний супровід інноваційної діяльності.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

4.


    Титаренко, Л.
    Ідеї педагога-гуманіста в сучасній початковій школі [Текст] / Лілія Титаренко // Початкова школа. - 2015. - № 9. - С. 5-8. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
досвід роботи шкільного колективу -- використання спадщини В. О. Сухомлинського -- початкова школа
Анотація: Описано досвід роботи шкільного колективу загальноосвітньої школи І ступеня "Мрія" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, який використовує спадщину В. О. Сухомлинського, впроваджує її у навчально-виховний процес на засадах особистісно зорієнтованого навчання школярів засобами інноваційних педагогічних технологій.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

5.


   
    Станьте "Шкільним радником або "Агентом змін" для нової української школи [Текст] // Фізичне виховання в школах України. - 2016. - № 10. - С. 2-3.
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- комп'ютерна грамотність педагогів -- інноваційні методики
Анотація: Від редакційної колегії "шкільний радник", на їхню думку, - це педагог, ентузіаст, можливо, керівник методоб'єднання, зацікавлений у підвищенні професійного рівня колег-педагогів та самовдосконаленні, який має організаторські здібності і авторитет серед колег.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Стрілець, С.
    Заради чого вчаться діти? [Текст] : батьківські збори, 3 клас / Світлана Стрілець // Початкова школа. - 2016. - № 11. - С. 51-52.
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
батьківські збори -- молодші школярі -- мотивація навчання -- тестування
Анотація: Наведено методичні матеріали для проведення батьківських зборів на тему "Мотивація навчання".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Красоткіна, Н.
    Кодекс честі батьків; Кодекс честі учнів; Кодекс честі вчителя [Текст] / Надія Красоткіна // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 50-52.
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
школа і родина -- батьки -- учні -- вчителя


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

8.


    Грошева, Оксана.
    Готуємося до НУШ: співучителювання [Текст] / Оксана Грошева, Марія Грішак // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 62.
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка партнерства -- співучителювання -- співпраця вчителів -- ранкові зустрічі -- початкова школа
Анотація: У статті зазначено, що однією з концептуальних засад, що покладені в основу Нової української школи, є педагогіка партнерства. В педагогіці партнерства доцільно виокремити таке явище, як співучителювання. У рамках підготовки Нової української школи учителі майбутніх перших класів СЗШ № 49 спільно працювали над створенням розробок "Ранкових зустрічей".


Дод.точки доступу:
Грішак, Марія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Сисенко, Тетяна.
    Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства [Текст] / Тетяна Сисенко // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 1-2.
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка партнерства -- Нова українська школа -- батьківські збори -- взаємодія школи та сім’ї -- індивідуальна зустріч -- успішна співпраця -- спілкування з батьками -- партнерські стосунки -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що довіра до школи починається з педагогіки партнерства – одного з ключових компонентів Концепції Нової української школи. Це педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем та батьками. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учнем, учителем і батьками.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)