Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Педагогічна психологія -- Дослідження<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Фельдштейн, Д. И.
Психолого-педагогические диссертационные исследования в системе организации современных научных знаний [Текст] / Д. И. Фельдштейн> // Мир психологии. - 2011. -
№ 2
. - С. 156-174
Рубрики:
Педагогічна
психологія
--
Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
наукова діяльність
--
методологічні принципи
--
методологічна основа
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Карпенчук, Світлана
.
Формування синтетичного типу мислення вчителя й учня. Психолого-педагогічні засади в умовах "Акме-школи" [Текст] / С. Карпенчук> // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. -
№ 13/14
. - С. 76-101 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Педагогічна
психологія
--
Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
акмеологія
--
педагогічна
акмеологія
--
дослідно-експериментальна робота
--
синтез знань
--
педагогічна
антропологія
--
прогностична функція
Анотація:
Запропонована концепція реалізації проблеми "Психолого-педагогічні засади формування синтетичного типу мислення вчителя й учня в умовах реалізації моделі інноваційного навчального закладу "Акме-школа"", в основі якої лежить розуміння мислення як умови для досягнення результативності навчально-виховного процесу як у школярів, так і у педагогів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)