Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Політичний імідж<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Марущенко, О.
    Політичний імідж-1 [Текст] : все про піар / О. Марущенко // Народний депутат. - 2009. - № 3. - С. 88-89
ББК 66 + 88
Рубрики: Політичний імідж

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.
66
Х 79


    Хорішко, Л.
    Регіональний аспект формування іміджу політичних партій [Текст] / Л. Хорішко // Політичний менеджмент. - 2009. - N 6. - С. 85-93.
ББК 66
Рубрики: Політологія
   Політичний імідж

   Політичні партії

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Горбанюк, О.
    Імідж України на тлі інших держав у світілі концепції "особливості країни" [Текст] / О. Горбанюк, В. Размус, М. Богуш // Соціальна психологія. - 2010. - № 3. - С. 75-90
ББК 88
Рубрики: Політична психологія
   Імідж

   Політичний імідж



Дод.точки доступу:
Размус, В.; Богуш, М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Акайомова, Анжеліка.
    Комунікативні властивості іміджу та його класифікація [Текст] / Анжеліка Акайомова // Віче. - 2011. - № 22. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 66.03
Рубрики: Імідж людини--ПолІтичний лідер
   Політичний імідж

Анотація: Розкривається поняття іміджу взагалі та політичного іміджу зокрема, його побудова та формування. Подано класифікацію іміджу за видими, механізмом формування та поширення. Наведено основні типи іміджу, принципи його формування при моделюванні позитивного іміджу. Визначено і проаналізовано основні функції іміджу та його значення.


Знайти схожі

5.


    Мильченко, Лариса.
    Експорт книжкової продукції, міжнародні книжкові ярмарки, популяризація мови та літератури - складники іміджу Франції [Текст] / Лариса Мильченко // Вісник Книжкової палати. - 2024. - № 1. - С. 8-18
УДК
Рубрики: Книготоргівля
   Видавнича справа--Зарубіжний досвід--Соціальні комунікації

   Політичний імідж

   Франція
Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- міжнародний імідж Франції -- культура французька -- інтерес до читання -- книгознавство -- книжкова індустрія


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)