Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Профільна освіта -- Україна<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Матат, Дарина
.
Педагогіка - справа вмотивованих [Текст] / Д. Матат> //
Освіта
України. - 2016. -
1 лют.(№ 4)
. - С. 14-15. - Зміст: У "профільному" режимі ; Інтеграція предметів ; Відкриття педагогічних класів
Рубрики:
Педагогіка--Теорія виховання
Педагогіка--Методи навчання
Профільна
освіта
--
Україна
Професія--Вчителі
Анотація:
Молоді люди, які обрали педагогічну професію. мають тримати руку на пульсі і школи, і науки. Обов'язковим є володіння двома іноземними мовами, комп'ютером, певні психологічні, особистісні якості.Для підняття престижності професії вчителя потрібно робити системні кроки. І зміна риторики у суспільстві - це не найперше завдання. Спочатку треба змінити стандарти педагогічної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Галата, Світлана
.
Першопроходці-STEM [Текст] / С. Галата> //
Освіта
України. - 2017. -
23 січ. (№ 2)
. - С. 8-9 : фот. цв.
Рубрики:
STEM-
освіта
--
Україна
Профільна
освіта
--
Україна
Анотація:
STEM-освіту часто називають "навчанням навпаки". Ланцюжок "від теорії до практики" у STEM зазвичай зворотний: спочатку - гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, - опанування теорії і нових знань. Абревіатура STEM розшифровується як science (природничі науки), technology (технологія), engineering (інженерія), mathematics (математика) - і найбільший "козир" STEM-освіти у тому, що вона допомагає опанувати їх не відокремлено, а за допомогою інтеграції всіх 5 дисциплін у єдину систему навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)