Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Психологія -- Знання -- Пізнання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Анисимов, О. С.
Знание как предмет постижения [Текст] / О. С. Анисимов> // Мир психологии. - 2013. -
№ 3
. - С. 28-37. - Библиогр. в конце ст.
ББК
88
Рубрики:
Психологія
--
Знання
--Пі
знання
Кл.слова (ненормовані):
моделювання
--
освіта
--
гра
Анотація:
Знанием можно назвать любые результаты познавательной активности на любых носителях познавательных механизмов, если они соответствуют познавательной функции.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Мухаметзянова, Г. В.
Образовательное знание как стратегия субъекта образовательной деятельности: размышления о новом понятии [Текст] / Г. В. Мухаметзянова, Ф. Г. Мухаметзянова> // Мир психологии. - 2013. -
№ 3
. - С. 95-108. - Библиогр. в конце ст.
ББК
74
Рубрики:
Педагогіка--Освіта--Модернізація
Психологія
--
Знання
--Пі
знання
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія
Анотація:
В статье представлен феномен образовательного знания как стратегии субъекта образовательной деятельности. Осуществлен феноменологический анализ обоснования введения в психологию и педагогику нового понятия "образовательное знание".
Дод.точки доступу:
Мухаметзянова, Ф.Г.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)