Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Підприємства -- Маркетингова стратегія<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Смолянюк, О. В.
Використання соціальних мереж у маркетингових комунікаційних
стратегія
х підприємств [] / О. В. Смолянюк> // Економіка та держава. - 2013. -
№ 5
. - С. 105-108. - Бібліогр. с.108 (12 назв)
ББК
65.29
Рубрики:
Підприємства
--
Маркетингова
стратегія
Інтернет технології
Анотація:
У статті розглянуто сутність маркетингових стратегій сучасного
підприємства
, побудованих із застосування Інтернет-технологій. Запропоновано набір соціальних медійних опцій, здатних забезпечити досягнення стратегічних цілей діяльності в умовах інформаційної економіки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Згурська, О. М.
Визначення суті та значення дефініції "диверсифікація" [Текст] / О. М. Згурська> // Економіка та держава. - 2019. -
№ 12
. - С. 77-82 : табл. - Бібліогр. с. 82 (10 назв)
Рубрики:
Підприємства
--
Маркетингова
стратегія
Кл.слова (ненормовані):
ДИВЕРСИФІКАЦІЯ
--
ДЕФІНІЦІЯ
Анотація:
У статті проаналізовано, згруповано та узагальнено основні визначення суті поняття "диверсифікація". Виділено найбільш суттєві ознаки поняття "диверсифікації" з позиції різних науковців. Відображено діпазон визначення та порівняння суттєвих ознак дефініції "диверсифікація". Відмічено найбільш суттєві ознаки сутності терміну "диверсифікація". Наголошено на важливості визначеної системи параметрів, що відноситься до категорії "диверсифікація". Виділено чіткі та зрозумілі концептуальні умови готовності
підприємства
до впровадження процесу диверсифікації в діяльність
підприємства
.Визначено поняття "диверсифікація діяльності
підприємства
", що означає оновлення (диференціацію) і товару, і ринку одночасно, вихід за межі основного господарювання, проникнення в нові галузі та сфери економіки. Виділено економічні вигоди для
підприємства
, роль диверсифікації в яких є забезпечення розширення масштабів діяльності
підприємства
і зміцнення його стабільності. Відображено основні концептуальні мотиви здійснення диверсифікації діяльності підприємств.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)