Пошуковий запит: (<.>S=Реклама<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Карпенко, А. В. Сутність та місце реклами в діяльності підприємства в ринкових умовах [Текст] / А. В. Карпенко, М. В. Хацер> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2009. - № 1. - С. 70-74
Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): вніб 6
Дод.точки доступу: Хацер, М.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Николайшвили, Г. Г. Социальная реклама: некоторые вопросы теории и практики [Текст] / Г. Г. Николайшвили> // Общественные науки и современность. - 2009. - № 1. - С. 101-109
ББК 65 + 60.5 Рубрики: Реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Космина, А. Соціальна реклама [Текст] / А. Космина> // Український юрист. - 2009. - № 1/2. - С. 48-51
ББК 65 Рубрики: Реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 67 К 93
Курчик, О. Г. Договори на розміщення рекламної конструкції та зовнішньої реклами [Текст] / О. Г. Курчик> // Вісник господарського судочинства. - 2010. - N 5. - С. 150-159.
ББК 67 + 65 Рубрики: Реклама Договори Органи місцевого самоврядування Кл.слова (ненормовані): ІБВ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Бикодір, Г. "Лузер" проти героя: Власник ніжинської книгарні, де на портреті Шухевича намальована мішень, стверджує, що це лише "піар-хід" [Текст] / Г. Бикодір> // Україна молода. - 2010. - N 146. - С. 2
ББК 66 Рубрики: Реклама Ніжин, місто--Чернігівська область (Україна)
Дод.точки доступу: Шухевич, Роман Йосипович (український політичний і державний діяч, військовик ; 1907-1950) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Данилов, В. Сутність рекламної діяльності Збройних Сил України [Текст] / В. Данилов> // Політичний менеджмент. - 2010. - N 4. - С. 123-128
ББК 66 Рубрики: Реклама Збройні сили України Міжнародна безпека
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 76 Б 90
Булах, Т. Історія реклами у видавничій справі [Текст] / Т. Булах> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал : засн. у серпні 1996 р. - 2007. - N 8. - С. 37-40. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 76 + 65 Рубрики: Видавнича справа Реклама Кл.слова (ненормовані): ібв
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1) Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Костенко, А. Я. Информация и пространство [] / А. Я. Костенко, С. В. Семка> // Будівництво України. - 2011. - № 1. - С. 12-16
Рубрики: Будівництво--Новітні технології Реклама Кл.слова (ненормовані): Медіафасади Анотація: Нові тенденції в формуванні засобів реклами, як елементів багатофункціональних просторів, безумовно заслуговують на вивчення та узагальнення з метою використання в проектуванні громадських комплексів.
Дод.точки доступу: Семка, С.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Анар, Рза Алі огли Роль соціальної реклами у вирішенні актуальних соціальних проблем [Текст] / Рза Алі оглиАнар> // Економіка та держава. - 2011. - № 5. - С. 94-95. - Бібліогр. с. 95 (4 назви)
Рубрики: Реклама Соціальна політика--Реклама Анотація: У статті викладаються основні напрями рекламної діяльності задля вирішення соціальних проблем суспільства. Формулюються поради й рекомендації для застосування соціальної реклами у вирішенні соціальних проблем і одержання ефективних результатів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Прошкіна, Н. В. Управління рекламою сучасного суб`єкта господарювання як складова процесу управління маркетингом [Текст] / Прошкіна Н. В.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 2. - С. 173-176 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 175
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетинг Реклама Кл.слова (ненормовані): процесс управління -- маркетинг-менеджмент -- управління маркетингом і рекламою
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Дубровін, В. І. Метод аналізу ієрархій у підвищенні ефективності рекламної компанії [Текст] / Дубровін В. І., Круглікова В. В., Фандєєва К. О.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 4. - С. 87-91 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 90
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): медіаплан -- рекламоносій -- життєвий цикл товару
Дод.точки доступу: Круглікова, В. В.; Фандєєва, К. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Маліношевська, К. І. Особливості Produkt Placement в Україні [Текст] / К. І. Маліношевська> // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 1/2. - С. 43-45 : табл. - Бібліогр.: с. 45
. - ISSN 1728-6220 Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): прихована реклама -- крос-промоушн -- кіномерчендайзінг -- спонсорські програми
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Богачевська, О. І. Світові тенденції розвитку рекламної індустрії та їхній вплив на вітчизняний ринок рекламних послуг [Текст] / О. І. Богачевська> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 3. - С. 175-178. - Бібліогр.: с. 178
Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): тенденції -- розвиток -- рекламна індустрія -- світова глобалізація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Корінєв, В. Л. Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності підприємства [Текст] / В. Л. Корінєв, І. В. Олійник> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 136-139 : табл. - Бібліогр.: с. 139
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): правове регулювання -- інформація -- рекламна діяльність
Дод.точки доступу: Олійник, І. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
PR-профі шукали гармонію [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 4. - С. 4-5.
Рубрики: Реклама Маркетинг Мас-медіа Анотація: У Києві в рамках 17-ї Міжнародної виставки реклами, маркетингу та мас-медіа REX відбувся 3-й Український PR-Spase Congress.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Хлюст, Л. П. Реклама как элемент комплекса маркетинговых коммуникаций [Текст] / Л. П. Хлюст, Н. О. Вербицкая> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 6. - С. 162-165. - Библиогр.: с. 164-165
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): рекламна діяльність -- рекламна кампанія -- фактори ефективності рекламної діяльності
Дод.точки доступу: Вербицкая, Н. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Пацалюк, К. О. Особливості реклами як складового елемента комплексу маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк> // Вісник. - 2014. - № 2. - С. 94-96 : табл. - Бібліогр.: с. 96
Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): управління рекламною діяльністю -- реклама - інструмент ринку -- переваги і недоліки -- завдання реклами -- економічна роль реклами
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Мікульонок, Ігор. Повсякденні слова - колишні товарні знаки [Текст] / І. Мікульонок> // Інтелектуальна власність. - 2015. - № 5. - С. 26-31
. - ISSN 1608-6422 Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): товарний знак -- торговельні марки
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Пацалюк, К. О. Особливості реклами як складового елементу комплексу маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк> // Вісник. - 2015. - № 1. - С. 75-77 : табл. - Бібліогр.: с. 77
Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): комунікаційна політика -- рекламна діяльність -- засоби реклами -- канали поширення -- стимулювання збуту
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Івохін, Є. В. Деякі методи ефективного розподілу рекламного бюджету [Текст] / Є. В. Івохін, В. О. Навродський, Ю. О. Науменко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 10. - С. 96-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): ефективність -- задачі дискретної оптимізації -- математичне програмування
Дод.точки доступу: Навродський, В. О.; Науменко, Ю. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|
|