Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (42)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Реклама<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.


    Карпенко, А. В.
    Сутність та місце реклами в діяльності підприємства в ринкових умовах [Текст] / А. В. Карпенко, М. В. Хацер // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2009. - № 1. - С. 70-74
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6


Дод.точки доступу:
Хацер, М.В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Николайшвили, Г. Г.
    Социальная реклама: некоторые вопросы теории и практики [Текст] / Г. Г. Николайшвили // Общественные науки и современность. - 2009. - № 1. - С. 101-109
ББК 65 + 60.5
Рубрики: Реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Космина, А.
    Соціальна реклама [Текст] / А. Космина // Український юрист. - 2009. - № 1/2. - С. 48-51
ББК 65
Рубрики: Реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.
67
К 93


    Курчик, О. Г.
    Договори на розміщення рекламної конструкції та зовнішньої реклами [Текст] / О. Г. Курчик // Вісник господарського судочинства. - 2010. - N 5. - С. 150-159.
ББК 67 + 65
Рубрики: Реклама
   Договори

   Органи місцевого самоврядування

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Бикодір, Г.
    "Лузер" проти героя: Власник ніжинської книгарні, де на портреті Шухевича намальована мішень, стверджує, що це лише "піар-хід" [Текст] / Г. Бикодір // Україна молода. - 2010. - N 146. - С. 2
ББК 66
Рубрики: Реклама
   Ніжин, місто--Чернігівська область (Україна)


Дод.точки доступу:
Шухевич, Роман Йосипович (український політичний і державний діяч, військовик ; 1907-1950) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Данилов, В.
    Сутність рекламної діяльності Збройних Сил України [Текст] / В. Данилов // Політичний менеджмент. - 2010. - N 4. - С. 123-128
ББК 66
Рубрики: Реклама
   Збройні сили України

   Міжнародна безпека


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.
76
Б 90


    Булах, Т.
    Історія реклами у видавничій справі [Текст] / Т. Булах // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал : засн. у серпні 1996 р. - 2007. - N 8. - С. 37-40. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 76 + 65
Рубрики: Видавнича справа
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ібв

Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

8.


    Костенко, А. Я.
    Информация и пространство [] / А. Я. Костенко, С. В. Семка // Будівництво України. - 2011. - № 1. - С. 12-16
Рубрики: Будівництво--Новітні технології
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
Медіафасади
Анотація: Нові тенденції в формуванні засобів реклами, як елементів багатофункціональних просторів, безумовно заслуговують на вивчення та узагальнення з метою використання в проектуванні громадських комплексів.


Дод.точки доступу:
Семка, С.В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Анар, Рза Алі огли
    Роль соціальної реклами у вирішенні актуальних соціальних проблем [Текст] / Рза Алі оглиАнар // Економіка та держава. - 2011. - № 5. - С. 94-95. - Бібліогр. с. 95 (4 назви)
Рубрики: Реклама
   Соціальна політика--Реклама

Анотація: У статті викладаються основні напрями рекламної діяльності задля вирішення соціальних проблем суспільства. Формулюються поради й рекомендації для застосування соціальної реклами у вирішенні соціальних проблем і одержання ефективних результатів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Прошкіна, Н. В.
    Управління рекламою сучасного суб`єкта господарювання як складова процесу управління маркетингом [Текст] / Прошкіна Н. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 2. - С. 173-176 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 175 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
процесс управління -- маркетинг-менеджмент -- управління маркетингом і рекламою

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Дубровін, В. І.
    Метод аналізу ієрархій у підвищенні ефективності рекламної компанії [Текст] / Дубровін В. І., Круглікова В. В., Фандєєва К. О. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 4. - С. 87-91 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 90 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
медіаплан -- рекламоносій -- життєвий цикл товару


Дод.точки доступу:
Круглікова, В. В.; Фандєєва, К. О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Маліношевська, К. І.
    Особливості Produkt Placement в Україні [Текст] / К. І. Маліношевська // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 1/2. - С. 43-45 : табл. - Бібліогр.: с. 45 . - ISSN 1728-6220
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
прихована реклама -- крос-промоушн -- кіномерчендайзінг -- спонсорські програми

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Богачевська, О. І.
    Світові тенденції розвитку рекламної індустрії та їхній вплив на вітчизняний ринок рекламних послуг [Текст] / О. І. Богачевська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 3. - С. 175-178. - Бібліогр.: с. 178
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
тенденції -- розвиток -- рекламна індустрія -- світова глобалізація

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Корінєв, В. Л.
    Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності підприємства [Текст] / В. Л. Корінєв, І. В. Олійник // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 136-139 : табл. - Бібліогр.: с. 139 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
правове регулювання -- інформація -- рекламна діяльність


Дод.точки доступу:
Олійник, І. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


   
    PR-профі шукали гармонію [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 4. - С. 4-5.
Рубрики: Реклама
   Маркетинг

   Мас-медіа

Анотація: У Києві в рамках 17-ї Міжнародної виставки реклами, маркетингу та мас-медіа REX відбувся 3-й Український PR-Spase Congress.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Хлюст, Л. П.
    Реклама как элемент комплекса маркетинговых коммуникаций [Текст] / Л. П. Хлюст, Н. О. Вербицкая // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 6. - С. 162-165. - Библиогр.: с. 164-165 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність -- рекламна кампанія -- фактори ефективності рекламної діяльності


Дод.точки доступу:
Вербицкая, Н. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Пацалюк, К. О.
    Особливості реклами як складового елемента комплексу маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк // Вісник. - 2014. - № 2. - С. 94-96 : табл. - Бібліогр.: с. 96
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
управління рекламною діяльністю -- реклама - інструмент ринку -- переваги і недоліки -- завдання реклами -- економічна роль реклами


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Мікульонок, Ігор.
    Повсякденні слова - колишні товарні знаки [Текст] / І. Мікульонок // Інтелектуальна власність. - 2015. - № 5. - С. 26-31 . - ISSN 1608-6422
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
товарний знак -- торговельні марки


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Пацалюк, К. О.
    Особливості реклами як складового елементу комплексу маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк // Вісник. - 2015. - № 1. - С. 75-77 : табл. - Бібліогр.: с. 77
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
комунікаційна політика -- рекламна діяльність -- засоби реклами -- канали поширення -- стимулювання збуту


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

20.


    Івохін, Є. В.
    Деякі методи ефективного розподілу рекламного бюджету [Текст] / Є. В. Івохін, В. О. Навродський, Ю. О. Науменко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 10. - С. 96-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
ефективність -- задачі дискретної оптимізації -- математичне програмування


Дод.точки доступу:
Навродський, В. О.; Науменко, Ю. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)