Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Реклама -- Гендерний аспект -- Маркетингові комунікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Лилик, Ірина.
    Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування [Текст] / Ірина Лилик // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 4. - С. 6-14 : фот.
Рубрики: Реклама--Гендерний аспект--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
маркетологи -- бренди -- рекламний ринок -- топ-менеджмент
Анотація: 25 жовтня 2018 року відбувся Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами''. Авторка цієї статті особисто провела бесіди з маркетинг-директорами та рекламістами 32 компаній, реклами яких буи визнані Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами дискримінаційними. Спілкування з ними дало змогу виявити найпоширеніші помилки менеджменту, які, зрештою, і стали мотивами застосування останніми сексизму в рекламі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


   
    Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 4. - С. 15-36 : фот.
Рубрики: Реклама--Гендерний аспект--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
жіночий образ -- чоловічий образ -- бренди -- рекламний кодекс
Анотація: Сьогодні бренди визнають необхідність переглянути свої підходи до розуміння та зображення жіночих та чоловічих образів, щоб залишатись актуальними для споживачів. Проте виявилось, що використання ґендерних стереотипів в рекламі несе велику потенційну загрозу, особливо для дітей та молоді, може принижувати та ображати споживачів реклами і ставати причиною заподіяння людьми шкоди в реальному житті. Саме це дослідження спеціально рекомендує внести поправки до Кодексу Комітету з Рекламних практик, щоб краще враховувати такий вплив реклами на культурні цінності, визнаючи, що реклама часто впливає неявно, аніж через свідомість.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Бучинська, Олена.
    Гендерні образи сучасної реклами [Текст] / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 4. - С. 37-41 : фот.
Рубрики: Реклама--Гендерний аспект--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
рекламний контент -- сексуальні символи -- світові бренди -- гендерні стереотипи
Анотація: У сучасному суспільстві реклама стала суттєвою частиною соціалізації молоді, вона відіграє значну роль у формуванні суспільної думки, оцінок людей та подій, задаючи стандарти життя та свідомості. Авторка статті вважає, що сучасна реклама здатна формувати та підтримувати гендерні стереотипи у масовій свідомості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)