Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Реклама -- Телебачення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Тягунова, М. М.
    Реклама на телевидении - двигатель прогресса или абсурд [Текст] / М. М. Тягунова // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. - 2011. - № 3. - С. 54-57
Рубрики: Реклама--Телебачення
Кл.слова (ненормовані):
рекламна продукція -- реклама-абсурд -- реклама-брехня

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шиприкевич, О.
    Етнічні стереотипи в сучасній українській телерекламі [Текст] / О. Шиприкевич // Народна творчість та етнографія. - 2010. - № 1. - С. 94-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Національна культура--Українці
   Реклама--Телебачення

   Телебачення--Реклама

Кл.слова (ненормовані):
Етнічні стереотипи -- Комплекс меншовартості
Анотація: Використання етнічних елементів і стереотипів у сучасній українській телерекламі викликає зацікавлення українською культурою і зростання національної гордості. Однак у ній нерідко втілюються негативні автостереотипи, поглиблюючи комплекси національної меншовартості. Тому телереклама, яка формує не лише потреби споживачів, але й стереотипи, ціннісні орієнтації, моделі поведінки та естетичні смаки, має відповідати високим моральним нормам і національно-виховному ідеалові

Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)