Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Тарифна політика<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Ейтутіс, Г. Д.
(доктор економічних наук; Південно-Західна залізниця).
Рівень компенсації збитків - фактор оцінки регіональної економічної політики залізниць України [Текст] / Г. Д. Ейтутіс> // Залізничний транспорт України. - 2011. -
№ 1
. - С. 7-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Залізничний транспорт--Економіка
Пільгові пасажири--Перевезення
Транспортні комплекси
Тарифна
політика
Державні адміністрації
Анотація:
У статті розглянуто оцінку регіональної політики залізниць України з визначення рівня компенсації збитків на перевезення.
Знайти схожі
>
2.
Кудрицька, Н. В.
До питання теоретико-методологічного підходу визначення тарифів на залізничному транспорті [Текст] / Н. В. Кудрицька> // Залізничний транспорт України. - 2011. -
№ 5
. - С. 24-27. - Библиогр.: с. 27 (9 назв.)
ББК
39.2
Рубрики:
Вантажні перевезення
Визначення тарифів
Тарифна
політика
Кл.слова (ненормовані):
вантажні поїзди
--
пасажирські поїзди
--
вантажні перевезення
--
холдингові компанії
Анотація:
В статті проведений аналіз рівня тарифів за доступ до інфраструктури вантажних і пасажирських поїздів, наведені значення коефіцієнту витрат на утримання інфраструктури за рахунок продажу пропускної спроможності залізниць країн Європейського Союзу. Розглянуті переваги та недоліки одно- та двох елементної структури плати за користування інфраструктурою, підкреслена доцільність забезпечення рентабельності вантажних перевезень шляхом ефективної тарифної політики на рівні 30 %.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)