Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Торгові марки -- Реклама<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
65
П 16
Панченко, В.
Нестандартные приемы продвижения брендов [Текст] / В. Панченко> // 2000. - 2011. -
N 12
. - С. G3.
ББК
65
Рубрики:
Торгові
марки
--
Реклама
Кл.слова (ненормовані):
ібв
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Стріжкова, Юлія
.
Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії або як залучити цільову аудиторію покоління Y [Текст] / Ю. Стріжкова> // Маркетинг в Українi. - 2015. -
№ 5
. - С. 52-57. - Бібліогр. с. 57 (7 назв)
Рубрики:
Торгові
марки
--
Реклама
Анотація:
В статті розглянуто теоретичні основи та практичний кейс просування бренду та товару автомобільної компанії в соціальних мережах з метою формуввання лояльності клієнтів під час реалізації комплексної РR-стратегії компанії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Галинська, Олена
.
Магічні цифри Хайнца [Текст] / Олена Галинська> // Таємниці ХХ сторіччя. - 2024. -
черв. (№ 11)
. - С. 19-19 : ілюстр.
Рубрики:
Бренди--Глобальна економіка
Торгові
марки
--
Реклама
Підприємці американські--Персоналії--Біографія--США, 19-20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
історія бренду
--
компанії із виробництва та продажу харчових продуктів
--
Хайнц Г.
--
біографії
--
томатний кетчуп
--
томатна паста
--
Heinz, корпорація
Анотація:
З історії Heinz - одної з найбільш відомих у США компаній із виробництва та продажу харчових продуктів.
Дод.точки доступу:
Хайнц, Генрі (американський підприємець, який розпочав промислове виробництво кетчупу ; 1841-1919) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)