Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Туризм -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Прочан, А. О.
    Особливості маркетингу туристичних підприємств як складової сфери послуг в умовах трансформаційних перетворень [Текст] / А. О. Прочан // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 1. - С. 152-155. - Бібліогр.: с. 154 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Туризм--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
туристичний оператор -- туристичний агент -- ринкова сегментація -- виробники туристичих послуг

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Дмитрук, О. В.
    Структура маркетингу - резерв підвищення ефективності діяльності підприємств рекреаційно-туристичної сфери [Текст] / О. В. Дмитрук // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 4. - С. 65-67 : рис. - Бібліогр.: с. 67 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Туризм--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ефективність управління та діяльності -- структура та елементи маркетингу -- персонал -- організаційна культура -- маркетинг за базами даних -- прибуток


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Хлюст, Л. П.
    Теоретические подходы к оценке эффективности рекламной деятельности туристического предприятия [Текст] / Л. П. Хлюст // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 157-160. - Библиогр.: с. 159 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Туризм--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
туристичні підприємства -- реклама в туристичній галузі -- ефективність реклами


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Чобаль, Л.Ю.
    Формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємництва в сфері сільського аграрного туризму [Текст] / Л.Ю. Чобаль // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 2. - С. 88-92. - Бібліогр. с. 92 (8 назв)
Рубрики: Туризм--Маркетинг
Анотація: У статті дано визначення сутності поняття "маркетингові комунікації".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)