Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Туризм -- Тури -- Ціноутворення<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Саковська, О. М.
Використання маркетингового підходу у процесі формування ціни на інклюзив-тур [Текст] / О. М. Саковська, В. А. Лементовська> // Економіка та держава. - 2020. -
№ 10
. - С. 80-83 : табл. - Бібліогр. с. 83 (8 назв)
Рубрики:
Тури
зм--
Тури
--
Ціноутворення
Анотація:
У статті досліджено питання використання елементів маркетингу з метою формування ціни на інноваційні
тури
стичні послуги. Указано, що стратегія
ціноутворення
тури
стичної послуги залежить від ринкових умов конкуренції, особливостей споживчого попиту, можливостей та уподобань споживачів, а також від концепції пропонованої послуги. Зазначено, що
тури
стична індустрія характеризується особливою гнучкістю, мобільністю та мінливістю попиту. Це обумовлено високою конкуренцією серед підприємств, що надають
тури
стичні послуги. Бажання вигравати у конкурентній боротьбі, отримувати високі прибутки та мати фінансову стабільність, змушують
тури
стичні підприємства до пошуку нових форм маркетингових технологій, зокрема до створення інноваційних
тури
стичних продуктів та форм надання
тури
стичних послуг. Однією з інноваційних форм
тури
стичних послуг є індивідуалізація обслуговування клієнта, яка полягає у формуванні інклюзив-туру. Проведено аналіз використання маркетингових технологій з метою формування ціни на інклюзив-тур. Визначено та проаналізовано алгоритм
ціноутворення
на інклюзив-тур та запропоновано варіант математичного розрахунку вартості туру.Резюмовано, що для просування інклюзив-турів
тури
стичним підприємствам слід розробляти і упроваджувати інноваційні маркетингові стратегії, які включатимуть у себе справедливе формування ціни на такого виду
тури
стичну послугу.
Дод.точки доступу:
Лементовська, В.А.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)