Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Методологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Греб, М.
    Психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Марія Греб // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 23-26. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
лексична компетентність -- вікові особливості студентів -- види класифікацій пам'яті -- увага -- мислення -- завдання для студентів -- прийоми запам'ятовування -- методика навчання лексикології
Анотація: У статті обґрунтовано психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Зокрема, наголошено на тому, що розвиткові лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів сприяє врахування індивідуальних і вікових особливостей, інтересів, рівня пізнавальних можливостей, здібностей, студентів, розуміння суті психічних процесів, що лежать в основі мовленнєвої діяльності.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

2.


    Груба, Т.
    Контроль у компетентнісній парадигмі сучасної лінгводидактики [Текст] / Таміла Груба // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 27-29. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська мова--Методологія
   Українська мова--Перевірка і оцінка знань

Кл.слова (ненормовані):
контроль сформованості знань і умінь -- компетентнісна парадигма -- прнципи контролю -- функції контролю -- види контролю
Анотація: У статті окреслено функції реалізації контролю сформованості знань, умінь і навичок учнів і студентів в компетентнісній парадигмі сучасної лінгводидактики. Особливу увагу приділено принципам, функціям і видам контролю.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

3.


    Загнітко, А.
    Організація самостійної роботи у Всеукраїнському віртуально-лінгвістичному діалозі: лінгвометодологічні та лінгвокомп'ютерні засади [Текст] / Анатолій Загнітко // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 3-14. - Бібліогр.: 25 назв.
Рубрики: Українська мова--Методологія
   Мовознавство--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
віртуально-лінгвістичний діалог -- Віртуальна лінгвістична лабораторія "Словник української мови" -- лінгвокомп'ютерна технологія -- лінгвотехнологія -- лексикографія -- реальна комунікативна спільнота -- ідеальна комунікативна спільнота -- методологія віртуально-лінгвістичного діалогу
Анотація: У статті охарактеризовано основні складники організації Всеукраїнського віртуально-лінгвістичного діалогу, з'ясовано методологічні, лінгвокомп'ютерні та технологічні основи його функціонування. Визначено моделі самостійної роботи студентів у Всеукраїнському віртуально-лінгвістичному діалозі. Встановлено функційне навантаження сучасних Віртуальної лексикографічної лабораторії "Словник української мови" й Віртуальної лексикографічної лабораторії "Етимологічний словник української мови" Українського мовно-інформаційного фонду Національної академії наук України в організації та проведенні Всеукраїнського віртуально-лінгвістичного діалогу.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

4.


    Омельчук, С.
    Сучасні тенденції в українській лінгводидактиці крізь призму наукових праць Марії Пентилюк [Текст] / Сергій Омельчук // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 9-14. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Українська мова--Дидактика
   Українська мова--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
тенденція -- українська лінгводидактика -- мовна освіта -- підхід до навчання мови -- текстоцентризм -- дисертації -- Марія Пентилюк
Анотація: Розглянуто сучасні тенденції в теорії і методиці навчання української мои крізь призму наукових праць Марії пентилюк, перспективні для розвитку лінгводидактичної науки в ХХІ ст. У визначенні концептуальних засад навчання української мови враховано зміну парадигми філософії освіти, що відбувається в сучасному освітньому просторі; переорієнтування мовної освіти зі знаннєвого підходу на компетентнісний, діяльнісний, особистісно орієнтований; прогресивні лінгвістичні теорії і концепції, нові аспекти вивчення мови тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)