Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Уроки світової літератури -- Орієнтовне планування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Вельбовець, Людмила.
    Цінності світової літератури [Текст] / Людмила Вельбовець // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 11
ББК 74.268.3
Рубрики: Уроки світової літератури--Орієнтовне планування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки 11- 20 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 9. - С. 20-49. - Зміст: Урок № 11. Тема: Котрольна робота з тем "Вступ" і "Просвітництво" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання) ; Урок № 12. Тема: Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах ; Урок № 13. Тема: Специфіка німецького романтизму і творчість Генріха Гейне. "Книга пісень": особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи ; Урок № 14. Тема: Утілення високого почуття кохання у віршах Генріха Гейне. Особливості поетичної мови творів ; Урок № 15. Тема: Вплив творчості Джорджа Байрона на розвиток романтизму в Європі. Аналіз вірша "Мій дух як ніч"." ; Урок № 16.Тема: Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні та біблійні мотиви. Аналіз вірша "Хотів би жити знову у горах." ; Урок № 17. Тема: Історія задуму й створення поеми "Мазепа". Українська тема в творі ; Урок № 18. Тема: Специфіка зображення історії життя Мазепи очима Байрона ; Урок № 19. Тема: Мазепа - тип прометеївського героя в творчості Байрона. Динаміка образу. ; Урок № 20. Тема: Контрольна робота. Розвиток мовлення (письмово). Написання есе на тему "Романтична модель світу й людини в творах Генріха Гейне та Джорджа Байрона"
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Уроки світової літератури--Орієнтовне планування

   Письменники німецькі, 19 ст.

   Письменники англійські, 19 ст.



Дод.точки доступу:
Гейне, Генріх (німецький поет, публіцист і критик ; 1797-1856) \про нього\; Байрон, Джорж Гордон (англійський поет-романтик ; 1788-1824) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 64-70 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 4. - С. 50-64. - Зміст: Урок № 64. Тема: Розвиток жанру кіноповісті. Твір Хосе Рівери й Тіма Саллівана "Листи до Джульєтти" на перетині двох видів мистецтва ; Урок № 65. Тема: Сучасна зарубіжна поезія та її читачі ; Урок № 66. Тема: Дискусія на тему "У чому полягають особливості зображення проблем людини й людства у творах літератури ХХ-ХХІ століть" ; Урок № 67. Тема: Створення письмової рецензії на сучасний твір літератури (або кіно, театру) ; Урок № 68. Тема: Контрольна робота з теми "Література ХХ-ХХІ ст. Життя, історія, культура" ; Урок № 69. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу курсу "Зарубіжна література. 9 клас" ; Урок № 70. Тема: Анонс курсу "Зарубіжна література в старшій школі (10 клас). Рекомендації на літо щодо розвитку читацьких компетентностей учнів ; "Листи до Джульєтти"
Рубрики: Уроки світової літератури--Орієнтовне планування
   Світова література--Планування уроків--Орієнтовне

   Сценаристи

Анотація: Пропонується орієнтовне поурочне планування для 9 класу.


Дод.точки доступу:
Рівера, Хосе (сценарист ; 1955) \про твір\; Салліван, Тім (сценарист ; 1964) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 кл. Уроки № 35-43 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 8-43. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Урок № 35. Тема: Основні віхи творчості та особливості світогляду письменника. "Людська комедія": історія написання, художня структура, тематика і проблематика, образи. Аналіз "Передмови" до "Людської комедії" ; Урок № 36. Тема: Реалізація ідеї системи перехідних персонажів у творчості Оноре де Бальзака. Трагізм долі батька Горіо в однойменному романі митця ; Урок № 37. Тема: Повість "Гобсек" у структурі "Людської комедії". Сюжетно-композиційні особливості твору ; Урок № 38. Тема: Багатогранність образу Гобсека та художні засоби його створення ; Урок № 39. Тема: Філософія влади золота в повісті Бальзака "Гобсек" (Модель французького суспільства за Бальзаком) ; Урок № 40. Тема: Петербурзький етап життя і творчості Миколи Гоголя ; Урок № 41. Тема: Творча історія п’єси "Ревізор". Сюжетно-композиційні особливості твору ; Урок № 42. Тема: Система образів комедії "Ревізор" Місце і роль в ній образу Хлестакова ; Урок № 43. Специфіка художнього конфлікту й жанру п’єси "Ревізор" Миколи Гоголя
Рубрики: Світова література--Планування уроків--Орієнтовне
   Уроки світової літератури--Орієнтовне планування

   Письменники французькі, 19 ст.

   Письменники російські українського походження, 19 ст.

Анотація: Подаються розробки уроків за творами Оноре де Бальзака та Миколи Гоголя.


Дод.точки доступу:
Бальзак, Оноре де (французький романіст і драматург ; 1799-1850) \про нього\; Гоголь, Микола Васильович (український та російський письменник, класик російської літератури ; 1809-1852) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)