Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Уроки світової літератури -- Розробки уроків -- Байки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Дениско, Н. М.
    Вивчаємо байку Жана де Лафонтена "Зачумлені звірі" [Текст] / Н. М. Дениско // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 6. - С. 42-43 : портр. - Зміст: "Зачумлені звірі"
ББК 74.268.39
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків--Байки
   Письменники французькі, 17 ст.

Анотація: Подано розробку уроку світової літератури, мета якого поглибити знання учнів про байку; ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом Жана де Лафонтена; прочитати та проаналізувати його байку "Зачумлені звірі"; з’ясувати алегоричний та повчальний зміст байки; сприяти вихованню непримиримого ставлення до негативних явищ життя.


Дод.точки доступу:
Лафонтен, Жан де \про нього\

Знайти схожі

2.


    Щелочиліна, С. М.
    Подорож у країну Байок [Текст] / С. М. Щелочиліна // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 6. - С. 44-46
Рубрики: Уроки світової літератури--Форми проведення--Урок-подорож
   Уроки світової літератури--Розробки уроків--Байки

   Жанри літературні--Байки--Вивчення в школі

Анотація: Конспект уроку, мета якого презентувати байкарів світової літератури та їхні окремі твори; дослідити спільність рис та тем, байок різних епох і країн; розвивати навички виразного читання та аналізу байок.


Знайти схожі

3.


    Жалай, Юлія.
    Байка у світовій літературі [Текст] : Підсумковий урок, 6 клас / Юлія Жалай // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - № 10. - С. 30-32
Рубрики: Жанри літературні--Байки--Вивчення в школі
   Уроки світової літератури--Розробки уроків--Байки

Анотація: Розробка уроку світової літератури, мета якого пригадати відомі вже знання про байку як літературний жанр, її особливості: алегорію, мораль; розвивати мислення та пам’ять, уміння декламувати байки, формувати акторські здібності, культуру мовлення.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)