Пошуковий запит: (<.>S=Філософія освіти<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Краевский, В. В. Науки об образовании и наука об образовании [Текст] : методологические проблемы современной педагогики / В. В. Краевский> // Вопросы философии. - 2009. - № 3. - С. 77-82
ББК 87 Рубрики: Філософія освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 К 90
Култаєва, М. Д. Деякі проблеми розбудови категоріального апарату сучасної філософії освіти [Текст] / М. Д. Култаєва> // Практична філософія : науковий журнал. - 2004. - N 1. - С. 129-136. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 + 87 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): ібв
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 К 46
Киященко, Н. И. Философия образования как практическая философия [Текст] / Н. И. Киященко> // Практична філософія : науковий журнал. - 2004. - N 1. - С. 137-149.
ББК 74 + 87 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): ібв
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Терещенко, Ю. І. Осмисленний життєвий досвід як філософсько-педагогічна проблема [Текст] / Ю. І. Терещенко> // Практична філософія. - 2004. - № 1. - С. 156-161. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 87 + 74 Рубрики: Філософія освіти Чуттєвий досвід Індивідуальне навчання Кл.слова (ненормовані): ібв Анотація: Проблема індивідуалізації освіти. Питання формування життєвого досвіду.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Короткий, Г. А. Образование: история и современность [Текст] / Г. А. Короткий> // Вопросы философии. - 2011. - № 10. - С. 68-75. - Библиогр.: с. 74-75
. - ISSN 0042-8744ББК 87.6 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): сучасний університет -- освіта -- трансформація освітнього процесу Анотація: Статья посвящена прослеживанию изменеий в европейском образовании, начиная от первых "доисторических" систем до стихийного формирования современного профессионального университета. Автор анализирует возможные плюсы и минусы такой трансформации.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шмонин, Д. В. Схоластика как философия образования [Текст] / Д. В. Шмонин> // Вопросы философии. - 2011. - № 10. - С. 145-154. - Библиогр.: с. 154
. - ISSN 0042-8744ББК 87.3 Рубрики: Філософія освіти Історія філософії Кл.слова (ненормовані): схоластика освіти -- філософія -- теологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Богданова, В. О. Идеи конструктивизма в философии образования [Текст] / В. О. Богданова, С. В. Борисов> // Личность. Культура. Общество. - 2012. - № 1. - С. 198-205. - Библиогр.: с. 205
ББК 87 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): конструктивізм -- пізнання -- світ
Дод.точки доступу: Борисов, С. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Боровских, А. В. Категория деятельности и деятельностные принципы в педагогике [Текст] / А. В. Боровских, Н. Х. Розов> // Вопросы философии. - 2012. - № 5. - С. 90-102. - Библиогр.: с. 100-101
. - ISSN 0042-8744ББК 87.6 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): діяльність -- педагогіка -- науково-системна
Дод.точки доступу: Розов, Н. Х. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Богданова, В. О. Идеи конструктивизма в философии образования: от методологии к аксиологи [Текст]. Часть 2 / В. О. Богданова, С. В. Борисов> // Личность. Культура. Общество. - 2012. - № 2. - С. 202-209. - Библиогр.: с. 209
ББК 87.6 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): конструктивізм -- пізнання -- індивід
Дод.точки доступу: Борисов, С. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Черткова, Н. Е. Философские основы гуманитарного знания [Текст] / Н. Е. Черткова> // Социально-гуманитарные знания. - 2012. - № 5. - С. 110-119. - Библиогр. в подстроч. примеч
. - ISSN 0869-8120ББК 87.6 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): знання -- мислення -- людство
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Яковенко, Марина. Соціокультурна актуальність екзистенціалізму [Текст] / М. Яковенко> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 10. - С. 84-91. - Бібліогр.: с. 91
. - ISSN 1682-2366ББК 74+87 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): екзистенціалізм -- культура -- парадигма -- чуттєвість -- раціональність -- тип мислення Анотація: У статті розглядається процес становлення екзистенціалізму як соціокультурно обумовленої теорії ХХ століття. Представлено різноманітні погляди на характер її соціального утвердження.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Филонов, Г. Н. Герменевтический ресурс рефлексии в современном образовании [Текст] / Г. Н. Филонов> // Вопросы философии. - 2012. - № 11. - С. 158-162. - Библиогр.: с. 162
Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): педагогічна практика -- дослідження -- герменевтичний підхід
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Петрук, Вікторія. Динаміка розвитку дистанційної освіти в межах її соціально-філософського значення [Текст] / В. Петрук> // Освіта і управління. - 2012. - № 2-3. - С. 14-19. - Библиогр.: с. 18 (12 назв.)
ББК 74 + 87 Рубрики: Філософія освіти Самоосвіта Коннективізм Анотація: У статті досліджуються динамічний розвиток і тенденції дистанційної освіти з точки зору використання її в сучасних практичних цілях, аби зрозуміти сутність, закономірності й перспективи розвитку цього явища, а також роль, яку воно має зіграти в розвитку суспільства.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Романенко, Михайло Філософія освіти: проблеми конституювання [Текст] / Михайло Романенко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 34-40. - Бібліогр.: с. 40
Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): генезис -- освітня сфера -- об'єкт -- предметне поле -- мета Анотація: Інноваційний розвиток вітчизняної освіти опирається на розробку її нового теоретико-методологічного фундаменту. Інтегрованим виразом цього стало становлення такої міждисциплінарної галузі знання, як філософія освіти. Автор розкриває досягнення та проблеми в цій царині знання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кремень, В. Постулати філософсько-освітньої діяльності [Текст] / В. Кремень> // Рідна школа. - 2013. - № 1-2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74 + 87 Рубрики: Філософія освіти Анотація: У статті розглянуто важливі питання філософії освіти у теоретичному й праксеологічному аспектах. Зосереджено увагу на людиноцентричних вимірах філософії освіти, які розкривають нове розуміння освіти й освітньої діяльності на сучасномуетапі розвитку суспільства.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Іванов, Сергій. Філософія і фундаменталізація університетської освіти [Текст] / С. Іванов, М. Кітов> // Вища школа. - 2013. - № 1. - С. 20-26
ББК 74 + 87 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): фундаментальні науки -- криза в науці -- наукова парадигма -- фундаменталізація науки Анотація: Проаналізовано взаємозв'язок філософії та фундаменталізації вищої освіти. Автори обгрунтовують думку, що цей процес має три рівні. Перший - поглиблене вивчення базових дисциплін для кожної спеціальності, другий - математизація освіти, третій - філософсько-методологічний, пов'язаний із критичним переосмисленням наукою історично застарілої методологічної парадигми.
Дод.точки доступу: Кітов, Микола Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ткаченко, Владислава Комунікативна компетентність особистості і спілкування в сучасному світі: філософсько-освітній аспект [Текст] / Владислава Ткаченко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 3. - С. 37-41. - Бібліогр.: с. 41
Рубрики: Соціальна філософія--Особистість--Спілкування Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): феномен спілкування -- інформаційне суспільство -- комунікативна компетентність -- соціалізація особистості Анотація: У статті представлено феномен спілкування як об'єкт філософського пізнання. Сучасна концепція спілкування з'ясовує його сутність як соціального явища, враховує його функції, форми прояву тощо. В інформаційному суспільстві феномен спілкування набуває характерних особливостей. Викладене зумовлює врахування цих особливостей у практичній освітній діяльності, а також необхідність формування комунікативних навиків як основи соціалізації особистості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Базалук, Олег. Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти [Текст] / О. Базалук> // Освіта і управління. - 2013. - № 1-2. - С. 73-79. - Библиогр.: с. 78 (19 назв.)
ББК 74+87 Рубрики: Філософія освіти Особистість--Планетарно-космічний тип Становлення особистості Анотація: У статті розглянуто поняття "філософія освіти" як обов'язкового для вивчення студентами спецкурсу, який забезпечує оволодіння знаннями і технологіями сучасної освітньої діяльності в умовах трансформації суспільства. Також у сферу її функціонування входить обгрунтування аксіологічних та педагогічних передумов формування особистості, яка визначить своє місце в новому динамічному сучасному соціумі з метою самореалізації.
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Балагура, Олена. Глобалізація морально-духовних цінностей в освітньому просторі / О. Балагура> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 8. - С. 89-94. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1682-2366ББК 74.48 Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): мораль -- культура -- моральні цінності -- освіта -- духовність -- наука -- духовні цінності -- цивілізація -- глобалізація -- українське громадянське суспільство -- етнос Анотація: Аналізуються основні складові системи морально-духовних цінностей на сучасному етапі розвитку країни. Автор акцентує увагу на пріоритетній ролі вітчизняної освіти та науки у вирішенні актуальних проблем у сфері духовності та моралі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чернишова, Євгенія. Концептуальні підходи до реалізації ідеї тріумфу особистості у контексті її саморозвитку / Є. Чернишова> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 8. - С. 78-88. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1682-2366ББК 74.48 Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- людиноцентризм -- менеджмент -- самоменеджмент -- соціальний капітал -- тріумф особистості -- саморозвиток Анотація: Розглядається один із напрямів досягнення суспільного визнання результативності діяльності людини, її значущості у накопиченні соціального капіталу шляхом розроблення концептуальних положень досягнення "тріумфу особистості" з акцентом на функціонування системи вищої освіти. Здійснено термінологічний аналіз змістовно значущих понять.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|