Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=316.32<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ковальчук, Н. Д.
    Проблема діалогу у контексті глобальних процесів сучасності [Текст] / Н. Д. Ковальчук, Л. А. Овсянкіна // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 10 (27). - С. 7-16. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Філософія культури
   Глобальні проблеми--Діалог--Міжкультурна комунікація

   Глобалізація--Культурологічні аспекти

Кл.слова (ненормовані):
метод архетипів -- архетипи української ментальності -- філософські концепції -- вніб 5
Анотація: Про сутність діалогу в контексті міжкультурної комунікації.


Дод.точки доступу:
Овсянкіна, Л. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Зима, О. Г.
    Роль і значення психології реклами в практиці побудови сучасних маркетингових комунікацій [Текст] / О. Г. Зима, Я. М. Кущ, Д. Є. Архипова // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Реклама--Психологічний аспект--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
PR -- зв'язки з громадкістю -- маркетингова політика -- взаємодія реклами і PR -- психологія мотивацій -- психологічна ефективність -- соціальний імідж
Анотація: Актуальність статті полягає в тому, що в ній проведено аналіз впливу особливостей психології реклами і PR на забезпечення ефективності побудови сучасних маркетингових комунікацій.


Дод.точки доступу:
Кущ, Я. М.; Архипова, Д. Є.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)