Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=338.33<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Макаренко, А. В.
    Організаційно-економічні механізми підвищення якості харчової промисловості [Текст] / А. В. Макаренко, Т. І. Пішеніна // Вісник. - 2017. - № 2. - С. 47
УДК
Рубрики: Харчова промисловість--Якість
Кл.слова (ненормовані):
економічне регулювання якості продуктів -- управління галузями харчової промисловості
Анотація: Про основні напрямки підвищення ефективності управління галузями харчової промисловості.


Дод.точки доступу:
Пішеніна, Т. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Потьомкін, Д. М.
    Формування напрямів інноваційного розвитку підприємств гостинно-ресторанного господарства [Текст] / Д. М. Потьомкін // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2017. - № 4/5. - С. 25-29 : рис. - Бібліогр.: с. 27-28 . - ISSN 1814-1161
УДК
Рубрики: Гостинна індустрія--Ресторанно-готельний бізнес--Інноваційний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
конкурентні переваги -- управлінські рішення -- потреби споживачів


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Ткаченко, А. М.
    Інноваційно-інвестиційний розвиток як головний чинник формування конкурентоспроможності суб'єкта господарювання [Текст] / А. М. Ткаченко, О. М. Силенко // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2017. - № 6. - С. 79-82. - Бібліогр.: с. 82 . - ISSN 1814-1161
УДК
Рубрики: Інноваційно-інвестиційна діяльність--Конкурентоспроможність--Суб'єкти господарювання


Дод.точки доступу:
Силенко, О. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Рясних, Євгенія.
    Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства [Текст] / Євгенія Рясних, Олена Савченко // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 35-44 : табл. - Бібліогр.: с. 44
УДК
Рубрики: Маркетингові дослідження--Асортимент продукції
Кл.слова (ненормовані):
фінансовий аналіз -- номенклатура -- збут продукції -- прибуток
Анотація: У статті розглянуто деякі проблеми управління асортиментом продукції підприємства. Проведено аналіз прибутковості та рентабельності виробів як основи прийняття рішень з управління асортиментом. Визначено переваги та перспективність у застосуванні маржинального підходу до аналізу асортименту продукції підприємства задля уникнення помилок та неточностей у розрахунках.


Дод.точки доступу:
Савченко, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)