Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Імбер, Вікторія$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Імбер
,
Вікторія
Формуємо комбінаторні уявлення дітей [Текст] /
Вікторія
Імбер
> // Дошкільне виховання. - 2013. -
№ 11
. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.1
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розумове виховання
Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
комбінаторне мислення
--
палички Кюїзенера
Анотація:
Подано поради щодо формування елементарних комбінаторних уявлень і внінь дітей. Пропонуються ігрові завдання на опанування елементів комбінаторики, які доречно використовувати у роботі зі старшими дошкільнятами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Імбер
,
Вікторія
Маленькі геометрики : ознайомлення дітей з геометричними фігурами за методом повного фізичного реагування [Текст] /
Вікторія
Імбер
> // Дошкільне виховання. - 2020. -
№ 9
. - С. 6-7
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
рухова активність
--
пізнавальний розвиток
Анотація:
З перших днів життя діти сприймають інформацію про навколишній світ через тіло. Цей спосіб є для них природним, тому аби допомогти дошкільнятам краще засвоїти складний навчальний матеріал, варто залучити їх до рухової активності. Таку можливість дає метод повного фізичного реагування. Авторка розповідає, як використовувати його на практиці, та пропонує покрокові розробки з вивчення площинних геометричних фігур.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)