Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Амерханян, Світлана$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Амерханян
,
Світлана
.
Інтегрування на уроках літератури /
Світлана
Амерханян
> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2012. -
№ 11
. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.268.0
Рубрики:
Інтегровані уроки
Анотація:
Використання інтегрування на уроках літератури.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
2.
Амерханян
,
Світлана
.
Розвиток критичного мислення учнів на уроках української мови та літератури /
Світлана
Амерханян
> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. -
№ 10
. - С. 2-8. - Бібліогр. 16 назв
Рубрики:
Українська мова та література--Учні--Критичне мислення--Розвиток
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна активність
--
дослідницька робота
--
інтерактивні вправи
Анотація:
На основі психолого-педагогічної літератури та педагогічної практики схарактеризовано особливості навчання з упровадженням технологій розвитку критичного мислення на уроках української мови та літератури, розкрито прийоми та методи, які сприяють активізації пізнавальної діяльності школярів.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Амерханян
,
Світлана
.
Урок української мови з елементами розвитку критичного мислення : 9 клас /
Світлана
Амерханян
> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. -
№ 2
. - С. 10-12
Рубрики:
Публіцистичний стиль--Твір-роздум--Морально-етична тема--Розробка уроку
Кл.слова (ненормовані):
твір-роздум
--
критичне мислення
Анотація:
У статті запропоновано варіант роботи над створенням твору-роздуму на морально-етичну тему в публіцистичному стилі. Авторка поєднує індивідуальну, групову і колективну роботу, добираючи завдання, методи і прийоми, що дають змогу не лише опрацювати тему уроку, а й сприяють розвиткові критичного мислення учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Амерханян
,
Світлана
.
"Гроші – добрий слуга, та поганий хазяїн." : урок за п'єсою Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч" з елементами критичного мислення : 8 клас /
Світлана
Амерханян
> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. -
№ 9
. - С. 21-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Уроки--Розробка
Анотація:
Пропонований план-конспект уроку для 8-го класу, присвячений аналізу проблематики п'єси "Сто тисяч", побудовано на основі роботи груп над розробкою проєктів. Постановка проблемних питань та розв'язання ситуативних завдань дає змогу працювати над розвитком критичного мислення учнів. Застосовані форми роботи урізноманітнюють діяльність на уроці, сприяють активізації творчого потенціалу та формують культуру спілкування школярів.
Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван Карпович (український письменник, драматург, актор, ерудит, один з корифеїв українського побутового театру ; 1845-1907 ) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)